CRM bijlagen van Yoobi
Voeg eenvoudig bijlagen toe in je CRM
Alle informatie op 1 plek. Je CRM-systeem is het kloppende hart van je bedrijf. Daar komt alles samen, van klantinformatie en contactmomenten tot offertes en verkopen. Je verbindt meerdere bedrijfsprocessen en hebt een duidelijk overzicht van alle lopende zaken. Wil je de informatie nog completer maken? Kies dan voor het toevoegen van bijlagen. Binnen Yoobi is dit mogelijk op meerdere plekken en op verschillende niveaus: medewerkers, relaties en projecten. Handig en overzichtelijk voor het hele team.
CRM bijlagen voor meer overzicht
Heb je net een nieuwe relatie aangemaakt, ben je gestart met een nieuw project of is er een nieuwe medewerker aangenomen, dan zijn dit momenten waarop je soms wat meer informatie kwijt wilt. Het uploaden van bijlagen gaat heel eenvoudig en is zo gebeurt. Denk bijvoorbeeld aan een contract, een afbeelding of een belangrijke pdf met achtergrondinformatie.
Maak je gebruik van CRM Basis van Yoobi, dan heb je de mogelijkheid om met ‘Mijn bijlagen’ snel bijlagen toe te voegen. Werk je al met de module Urenregistratie en Projectmanagement, ook dan is CRM bijlagen als aanvulling een goed idee voor je bedrijf.
Snel aan de slag met bijlagen
In Yoobi voeg je eenvoudig een bijlage toe én noteer je extra informatie. Kies bijvoorbeeld een categorie en vul aan met een naam, notitie en trefwoorden. Wanneer je meerdere bijlagen uploadt wordt aan alle bijlagen dezelfde informatie gehangen. Handig als de bijlagen passen bij 1 project, relatie of medewerker. Yoobi heeft gezorgd voor een gebruiksvriendelijk proces dat jou ondersteunt in het compleet maken van belangrijke en relevante informatie. CRM bijlagen is ideaal als je meer informatie wilt toevoegen en wilt terugkijken op een bepaalde gebeurtenis.
CRM bijlagen in de Yoobi App
Net als via de desktop is het toevoegen van bijlagen in je CRM via de Yoobi App zo gedaan. In een handomdraai upload je bijlagen en maak je de informatie compleet. Gebruik de handige filters en vind alles wat je nodig hebt voor je volgende taken en activiteiten. Gewoon vanaf het scherm van je smartphone. Handig voor jou, je team en de samenwerking tussen afdelingen. Iedereen weet precies wat er afgesproken is en ziet dit terug onder de juiste relatie, medewerker of het project.
Nog meer mogelijkheden van Yoobi CRM
Taken en planning
Yoobi CRM beschikt over uitgebreid taakbeheer. Zo houdt je overzicht en controle over je relatiebeheer.
Outlook en Office 365
Koppel met Outlook en Office 365 om inzicht te hebben in he agenda en snel en eenvoudig mails te koppelen aan relaties.
Relatiecategorieën
Creëer je eigen relatiecategorieën en deel relaties in als klant, leverancier of prospect.
Inzicht in verkopen
Met CRM Verkopen stroomlijn je jouw salespipeline. Grip in inzicht op verkopen was nog nooit zo eenvoudig.
Offertes
Maak duidelijke offertes in een handomdraai met CRM offertes. Creëer templates en ga direct aan de slag.
Relatiebeheer en contactpersonen
Al je relaties en contactpersonen samen in 1 overzichtelijk CRM systeem.
Complete CRM Software
Met Yoobi stel je jouw perfecte CRM Software samen. Kies de uitbreidingen die passen bij jouw wensen.
Complete bedrijfssoftware
Yoobi is volledige bedrijfssoftware. Yoobi groeit met je mee en zorgt dat jij bedrijfsprocessen naadloos optimaliseert.
Zo ga je aan de slag met Yoobi
Met Yoobi profiteer je van een veelzijdige, flexibele softwareoplossing met uitgebreide functies, betrouwbare ondersteuning en schaalbaarheid, waardoor jouw bedrijfsbeheer geoptimaliseerd wordt en groei mogelijk wordt.
Je kunt door ons gebeld zijn omdat je nummer in ons CRM is geregistreerd nadat je een aanvraag voor informatie hebt gedaan. Wij bellen aanvragen altijd na om door te spreken wat je zoekt en op welke manier wij je het beste kunnen helpen. We proberen het meerdere keren en verzenden bij geen contact ook vaak een e-mail.
Als je een support melding hebt gedaan kan onze support afdeling je bellen om specifieke informatie op te vragen. Als je bij ons hebt gesolliciteerd bellen we op om aanvullende informatie op te vragen of om je uit te nodigen voor een gesprek.
We spreken je graag snel!
Bovenaan deze pagina vind je een link om je met je zakelijke e-mail adres in te schrijven voor onze maandelijkse nieuwsbrief.
Kies voor een gratis proefaccount of plan een demo in met 1 van onze specialisten. Samen kijken we wat er het beste bij jouw bedrijf past. Je krijgt 2 weken de tijd om onze software kosteloos te testen. Uiteraard staan we voor je klaar wanneer je vragen hebt.
Dit is afhankelijk van de modules die je kiest. Wanneer je voor Yoobi kiest dan helpen we je een aantal uur met de inrichting. Tijdens deze sessies helpen we je alles goed in te stellen zodat jij een vliegende start maakt. Er zijn importbestanden beschikbaar om soepel al jouw gegevens in Yoobi te importeren.
Tijdens een demo laat 1 van onze specialisten je zien wat er allemaal mogelijk is. Vooraf aan de demo bespreken we over welke modules je meer wilt weten. Afhankelijk van de modules die je kiest duurt een demo 30 tot 60 minuten. Hierna ga je zelf aan de slag met het testen van de door jou gekozen modules. Tijdens dit proces staan onze specialisten voor je klaar om je te ondersteunen.
De kosten van Yoobi zijn afhankelijk van het aantal gebruikers en de gekozen modules. Je kiest de modules die je nodig hebt en betaalt op deze manier nooit voor functionaliteiten die je niet gebruikt. Meer informatie vind je op onze tarievenpagina.
Wat gebruikers over Yoobi zeggen
Wij ontwikkelen onze software door naar de wensen van onze gebruikers te luisteren. Een aantal van onze klanten vertellen waarom Yoobi voor hun bedrijf de perfecte oplossing is en hoe Yoobi door de jaren heen meegroeit.