CRM klantenbeheer van Yoobi
Relatie categorieën
Voor een compleet overzicht van je relaties is het handig om te werken met categorieën. Je stelt deze zelf in en beheert ze in Yoobi. Hoe je ze bewaart in je CRM is aan jou. Denk aan categorieën als leads, prospects, leveranciers, klanten en meer. Door de handige filters selecteer je snel en eenvoudig bestaande relaties met dezelfde categorie.

Bepaal zelf categoriën
In Yoobi worden relaties aangemaakt, gewijzigd en getoond in een lijst. Bij het aanmaken van relaties kies je het type categorie en stel je in of projectdata en/of financiële data getoond moet worden bij de relatie. Zo heb je alle relevante informatie bij elkaar en is deze zichtbaar voor medewerkers die hier toegang tot hebben.
Filter relaties en contacten
Met de handige filter- en selecteer opties organiseer je makkelijk de bestaande relaties aanhand van lijsten met filters. Zo heb je altijd een up-to-date en compleet overzicht beschikbaar voor medewerkers. Het werken met een relatiecategorie biedt inzicht en gegevens koppelen gaat net zo eenvoudig.
Nog meer mogelijkheden van Yoobi CRM
Taken en planning
Yoobi CRM beschikt over uitgebreid taakbeheer. Zo houdt je overzicht en controle over je relatiebeheer.
Outlook en Office 365
Koppel met Outlook en Office 365 om inzicht te hebben in he agenda en snel en eenvoudig mails te koppelen aan relaties.
Relatiebeheer en contactpersonen
Al je relaties en contactpersonen samen in 1 overzichtelijk CRM systeem.
Inzicht in verkopen
Met CRM Verkopen stroomlijn je jouw salespipeline. Grip in inzicht op verkopen was nog nooit zo eenvoudig.
Offertes
Maak duidelijke offertes in een handomdraai met CRM offertes. Creëer templates en ga direct aan de slag.
Documenten
Met CRM documenten heb je binnen korte tijd handige templates om belangrijke informatie op te vragen bij relaties.
Vrije Velden
Met Vrije velden maak je zelf extra velden voor, bijvoorbeeld, rapporten.
Rapporten
Inzicht in verkopen? Maak dan gebruik van de vele beschikbare rapporten in Yoobi.
Zo ga je aan de slag met Yoobi
Met Yoobi profiteer je van een veelzijdige, flexibele softwareoplossing met uitgebreide functies, betrouwbare ondersteuning en schaalbaarheid, waardoor jouw bedrijfsbeheer geoptimaliseerd wordt en groei mogelijk wordt.
De grootste redenen om voor Yoobi te kiezen zijn de flexibiliteit van het pakket, je kiest zelf je modules met uren en projecten als de basis. Onze support wordt gemiddeld beoordeeld met een 9. Dit is hoger dan je bij veel software aanbieders ziet en dat zie je terug in onze service. Daarnaast geloven wij er in dat ieder bedrijf een goed softwarepakket verdient voor een eerlijke prijs. Daarom houden we de implementatiekosten laag en de prijzen van de software acceptabel. En als klap op de vuurpijl worden er ook nog eens wekelijks updates aangebracht om te software te verbeteren.
Jazeker! Opschalen is altijd mogelijk, dit regel je zelf en is in een paar klikken gedaan. Afschalen is mogelijk aan het einde van je abonnement. Afhankelijk van hoeveel flexibiliteit hierin nodig is kies je daarom voor een maand- kwartaal-of jaarabonnement.
We bellen je zodra je op onze website een aanvraag doet. We komen graag persoonlijk met je in contact om je zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Bovenaan deze pagina vind je een link om je met je zakelijke e-mail adres in te schrijven voor onze maandelijkse nieuwsbrief.
Kies voor een vrijblijvend proefaccount of plan een demo in met 1 van onze specialisten. Samen kijken we wat er het beste bij jouw bedrijf past. Je krijgt 2 weken de tijd om onze software kosteloos te testen. Uiteraard staan we voor je klaar wanneer je vragen hebt.
Dit is afhankelijk van de modules die je kiest. Wanneer je voor Yoobi kiest dan helpen we je een aantal uur met de inrichting. Tijdens deze sessies helpen we je alles goed in te stellen zodat jij een vliegende start maakt. Er zijn importbestanden beschikbaar om soepel al jouw gegevens in Yoobi te importeren.
Tijdens een demo laat 1 van onze specialisten je zien wat er allemaal mogelijk is. Vooraf aan de demo bespreken we over welke modules je meer wilt weten. Afhankelijk van de modules die je kiest duurt een demo 30 tot 60 minuten. Hierna ga je zelf aan de slag met het testen van de door jou gekozen modules. Tijdens dit proces staan onze specialisten voor je klaar om je te ondersteunen.
De kosten van Yoobi zijn afhankelijk van het aantal gebruikers en de gekozen modules. Je kiest de modules die je nodig hebt en betaalt op deze manier nooit voor functionaliteiten die je niet gebruikt. Meer informatie vind je op onze tarievenpagina.
Wat gebruikers over Yoobi zeggen
Wij ontwikkelen onze software door naar de wensen van onze gebruikers te luisteren. Een aantal van onze klanten vertellen waarom Yoobi voor hun bedrijf de perfecte oplossing is en hoe Yoobi door de jaren heen meegroeit.

