CRM klantenbeheer van Yoobi

Relatie categorieën

Voor een compleet overzicht van je relaties is het handig om te werken met categorieën. Je stelt deze zelf in en beheert ze in Yoobi. Hoe je ze bewaart in je CRM is aan jou. Denk aan categorieën als leads, prospects, leveranciers, klanten en meer. Door de handige filters selecteer je snel en eenvoudig bestaande relaties met dezelfde categorie.  

Nummers vertellen verhalen om te delen
2000
Lancering Yoobi
800+
Actieve klanten
17.500+
Actieve gebruikers
20+
Collega's
Gegevens toevoegen

Bepaal zelf categoriën

In Yoobi worden relaties aangemaakt, gewijzigd en getoond in een lijst. Bij het aanmaken van relaties kies je het type categorie en stel je in of projectdata en/of financiële data getoond moet worden bij de relatie. Zo heb je alle relevante informatie bij elkaar en is deze zichtbaar voor medewerkers die hier toegang tot hebben.

Compleet overzicht

Filter relaties en contacten

Met de handige filter- en selecteer opties organiseer je makkelijk de bestaande relaties aanhand van lijsten met filters. Zo heb je altijd een up-to-date en compleet overzicht beschikbaar voor medewerkers. Het werken met een relatiecategorie biedt inzicht en gegevens koppelen gaat net zo eenvoudig.

functionaliteiten

Nog meer mogelijkheden van Yoobi CRM

Taken en planning

Yoobi CRM beschikt over uitgebreid taakbeheer. Zo houdt je overzicht en controle over je relatiebeheer.

Outlook en Office 365

Koppel met Outlook en Office 365 om inzicht te hebben in he agenda en snel en eenvoudig mails te koppelen aan relaties.

Relatiebeheer en contactpersonen

Al je relaties en contactpersonen samen in 1 overzichtelijk CRM systeem.

Inzicht in verkopen

Met CRM Verkopen stroomlijn je jouw salespipeline. Grip in inzicht op verkopen was nog nooit zo eenvoudig.

Offertes

Maak duidelijke offertes in een handomdraai met CRM offertes. Creëer templates en ga direct aan de slag.

Documenten

Met CRM documenten heb je binnen korte tijd handige templates om belangrijke informatie op te vragen bij relaties.

Vrije Velden

Met Vrije velden maak je zelf extra velden voor, bijvoorbeeld, rapporten.

Rapporten

Inzicht in verkopen? Maak dan gebruik van de vele beschikbare rapporten in Yoobi.  

Start vandaag

Zo ga je aan de slag met Yoobi

Met Yoobi profiteer je van een veelzijdige, flexibele softwareoplossing met uitgebreide functies, betrouwbare ondersteuning en schaalbaarheid, waardoor jouw bedrijfsbeheer geoptimaliseerd wordt en groei mogelijk wordt.

Ik ben gebeld door het nummer +31(0)181697670 waarom?

Je kunt door ons gebeld zijn omdat je nummer in ons CRM is geregistreerd nadat je een aanvraag voor informatie hebt gedaan. Wij bellen aanvragen altijd na om door te spreken wat je zoekt en op welke manier wij je het beste kunnen helpen. We proberen het meerdere keren en verzenden bij geen contact ook vaak een e-mail.

Als je een support melding hebt gedaan kan onze support afdeling je bellen om specifieke informatie op te vragen. Als je bij ons hebt gesolliciteerd bellen we op om aanvullende informatie op te vragen of om je uit te nodigen voor een gesprek.

We spreken je graag snel!

Hoe schrijf ik me in voor de nieuwsbrief?

Bovenaan deze pagina vind je een link om je met je zakelijke e-mail adres in te schrijven voor onze maandelijkse nieuwsbrief.

Hoe start ik met Yoobi?

Kies voor een gratis proefaccount of plan een demo in met 1 van onze specialisten. Samen kijken we wat er het beste bij jouw bedrijf past. Je krijgt 2 weken de tijd om onze software kosteloos te testen. Uiteraard staan we voor je klaar wanneer je vragen hebt.

Hoe lang duurt het voordat ik met Yoobi aan de slag kan?

Dit is afhankelijk van de modules die je kiest. Wanneer je voor Yoobi kiest dan helpen we je een aantal uur met de inrichting. Tijdens deze sessies helpen we je alles goed in te stellen zodat jij een vliegende start maakt. Er zijn importbestanden beschikbaar om soepel al jouw gegevens in Yoobi te importeren.

Wat kan ik verwachten van een demo?

Tijdens een demo laat 1 van onze specialisten je zien wat er allemaal mogelijk is. Vooraf aan de demo bespreken we over welke modules je meer wilt weten. Afhankelijk van de modules die je kiest duurt een demo 30 tot 60 minuten. Hierna ga je zelf aan de slag met het testen van de door jou gekozen modules. Tijdens dit proces staan onze specialisten voor je klaar om je te ondersteunen.

Wat zijn de kosten van Yoobi?

De kosten van Yoobi zijn afhankelijk van het aantal gebruikers en de gekozen modules. Je kiest de modules die je nodig hebt en betaalt op deze manier nooit voor functionaliteiten die je niet gebruikt.  Meer informatie vind je op onze tarievenpagina.

klantcases

Wat gebruikers over Yoobi zeggen

Wij ontwikkelen onze software door naar de wensen van onze gebruikers te luisteren. Een aantal van onze klanten vertellen waarom Yoobi voor hun bedrijf de perfecte oplossing is en hoe Yoobi door de jaren heen meegroeit.

800+ bedrijven gingen je voor