Yoobi voor office managers
Projecten inzichtelijk en up-to-date
Je bent als een spin in het web en bent betrokken bij veel interne processen als office manager. Vaak werk je niet alleen voor leidinggevenden, maar ook met complete afdelingen zoals HR, financiële administratie en de facilitaire dienst. Buiten de organisatie rekenen klanten en leveranciers op je. Al die contactpersonen heb je direct onder de knop dankzij slim relatiebeheer in Yoobi. Elk contactmoment is inzichtelijk en alle gegevens staan bij elkaar. Werk nog slimmer samen. Ontdek de voordelen van Yoobi:
- Je administratie overzichtelijk, inzichtelijk en controleerbaar;
- Totaaloplossing: van soepele urenregistratie tot facturatie;
- Modulaire software waarbij je kiest wat jij nodig hebt. Je betaalt alleen voor de onderdelen die je gebruikt.
Bedrijfssoftware voor office managers
Heb altijd inzicht in actuele gegevens die toegankelijk zijn via de desktop of app. Je hebt alle relevante informatie bij elkaar en beschikt over duidelijke overzichten. Je eigen uren bijhouden gaat snel via de timesheet. Zo weet je direct waar je jouw tijd aan besteedt en hoe lang de taken precies duren. De modulaire software van Yoobi maakt jouw werk efficiënter en je krijgt meer gedaan.
Optimale functionaliteiten
Administratieve en organisatorische werkzaamheden worden appeltje-eitje met slimme software. Yoobi heeft tal van modules die jouw werk makkelijker maken. Office managers profiteren van optimale functionaliteiten en actuele gegevens. Er is niets dat aan je aandacht ontsnapt dankzij de geïntegreerde processen.
Actie ondernemen op het juiste moment
Al jouw taken zijn inzichtelijk en je ontvangt meldingen zodra er een actie vereist is. Samenwerking gaat nog makkelijker en je houdt grip op alle to do’s. Yoobi biedt op basis van uitbreidingen nog veel meer voor gestroomlijnde processen en ondersteunt office managers bij alle belangrijke taken.
Nog meer Yoobi voor office managers
In de rol van office manager ben je verantwoordelijk voor onder meer documentatie, plannen en organiseren, administratieve taken en managementondersteuning. Je zorgt voor een soepel en efficiënt werkproces, waardoor alle partijen direct weten waar ze aan toe zijn. Dan is het handig als je werkt met een systeem dat aansluit op die behoeften. Je taken zijn divers en daardoor ook de gegevens waarmee je werkt.
De modulaire software van Yoobi zorgt ervoor dat alle relevante gegevens op één plek staan. Office managers hebben overzicht en winnen tijd met een totaaloplossing die via desktop en de app toegankelijk is.
Optimaliseer je factuurproces
Factureer projecten snel en eenvoudig op jouw manier. Of het nu uren zijn of een fixed price die je afspreekt met de klant. Ook deelprojecten belast je snel en foutloos door.
Verlof snel geregeld
Bereken het verlof van medewerkers en zorg voor automatische toekenning. Medewerkers kunnen zelf verschillende verloftypes aanvragen via de Yoobi app.
Onkosten indienen in een handomdraai
Onkosten indienen via wijst zichzelf: vul de gemaakte onkosten in, upload de bon en voeg eventueel een opmerking toe. Eenvoudig voor jou en jouw medewerkers.
Slimme (boekhoud)koppelingen
Koppel met je boekhoudpakket of marketingsoftware. Met behulp van de Yoobi API en Zapier zijn de mogelijkheden oneindig.
Zo ga je aan de slag met Yoobi
Met Yoobi profiteer je van een veelzijdige, flexibele softwareoplossing met uitgebreide functies, betrouwbare ondersteuning en schaalbaarheid, waardoor jouw bedrijfsbeheer geoptimaliseerd wordt en groei mogelijk wordt.
De grootste redenen om voor Yoobi te kiezen zijn de flexibiliteit van het pakket, je kiest zelf je modules met uren en projecten als de basis. Onze support wordt gemiddeld beoordeeld met een 9. Dit is hoger dan je bij veel software aanbieders ziet en dat zie je terug in onze service. Daarnaast geloven wij er in dat ieder bedrijf een goed softwarepakket verdient voor een eerlijke prijs. Daarom houden we de implementatiekosten laag en de prijzen van de software acceptabel. En als klap op de vuurpijl worden er ook nog eens wekelijks updates aangebracht om te software te verbeteren.
Jazeker! Opschalen is altijd mogelijk, dit regel je zelf en is in een paar klikken gedaan. Afschalen is mogelijk aan het einde van je abonnement. Afhankelijk van hoeveel flexibiliteit hierin nodig is kies je daarom voor een maand- kwartaal-of jaarabonnement.
We bellen je zodra je op onze website een aanvraag doet. We komen graag persoonlijk met je in contact om je zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Bovenaan deze pagina vind je een link om je met je zakelijke e-mail adres in te schrijven voor onze maandelijkse nieuwsbrief.
Kies voor een vrijblijvend proefaccount of plan een demo in met 1 van onze specialisten. Samen kijken we wat er het beste bij jouw bedrijf past. Je krijgt 2 weken de tijd om onze software kosteloos te testen. Uiteraard staan we voor je klaar wanneer je vragen hebt.
Dit is afhankelijk van de modules die je kiest. Wanneer je voor Yoobi kiest dan helpen we je een aantal uur met de inrichting. Tijdens deze sessies helpen we je alles goed in te stellen zodat jij een vliegende start maakt. Er zijn importbestanden beschikbaar om soepel al jouw gegevens in Yoobi te importeren.
Tijdens een demo laat 1 van onze specialisten je zien wat er allemaal mogelijk is. Vooraf aan de demo bespreken we over welke modules je meer wilt weten. Afhankelijk van de modules die je kiest duurt een demo 30 tot 60 minuten. Hierna ga je zelf aan de slag met het testen van de door jou gekozen modules. Tijdens dit proces staan onze specialisten voor je klaar om je te ondersteunen.
De kosten van Yoobi zijn afhankelijk van het aantal gebruikers en de gekozen modules. Je kiest de modules die je nodig hebt en betaalt op deze manier nooit voor functionaliteiten die je niet gebruikt. Meer informatie vind je op onze tarievenpagina.
Wat gebruikers over Yoobi zeggen
Wij ontwikkelen onze software door naar de wensen van onze gebruikers te luisteren. Een aantal van onze klanten vertellen waarom Yoobi voor hun bedrijf de perfecte oplossing is en hoe Yoobi door de jaren heen meegroeit.

