
Over Yoobi
Wij zijn Yoobi
Het adres voor software die alle bedrijfsprocessen samenvoegt en beheert. Vanaf het eerste uur ontwikkelen we door en bouwen we verder. Zo maken we een complete softwareoplossing passend bij jouw bedrijf. Elk vraagstuk komt bij ons op tafel en we gaan geen uitdaging uit de weg.
Visie en missie
Altijd vol gas voor onze klanten en gebruikers.
Onze software wordt ontwikkeld door onze eigen specialisten, mét input en feedback van onze klanten. Naast het ontwikkelen gebeurt het ontwerpen, testen en de volledige supportafhandeling binnen onze eigen 4 muren. Alles bij elkaar, net als jouw bedrijfsprocessen in Yoobi.

Flexibel
Meebewegen met de markt, vraag, technologie en altijd ons gevoel volgen. Alleen zo komen we tot de beste oplossing.
Klantgericht
Zonder klanten, geen werk. We bouwen voor en mét onze klanten en zorgen voor de best mogelijke service.
Innovatief
Vooruitkijken en innoveren doen we graag. Op onze creativiteit en ambitie zit geen stop en dat zie je terug in onze software.

Geschiedenis
Van toen naar nu
Ons bedrijf werd gestart door 3 personen met een visie en focus op eenvoudige online urenregistratie. Inmiddels bestaat het team van Yoobi uit 20 specialisten en is de oplossing doorontwikkeld naar schaalbare, stabiele software voor het stroomlijnen en optimaliseren van bedrijfsprocessen. Alles goed geregeld in 1 pakket.
Lees onze nieuwste artikelen

Optimaliseer je bedrijfsplanning met Yoobi: Meer grip, betere resultaten
Effectieve planning vormt het fundament van elk succesvol bedrijf. Met de planningssoftware van Yoobi transformeer je complexe planningsprocessen in een gestroomlijnde werkwijze die direct resultaat oplevert. Of je nu projecten beheert of medewerkers inplant, Yoobi biedt de oplossing die past bij jouw uitdagingen.

Versterk je marketing met CRM: dé sleutel tot effectieve klantcommunicatie
Effectieve marketingcommunicatie maakt het verschil tussen opvallen en onopgemerkt blijven. Met Yoobi CRM beschik je over krachtige tools die jouw marketinginspanningen naar een hoger niveau tillen. In dit blog geven we een aantal praktijkvoorbeelden hoe onze CRM-oplossing je marketingafdeling versterk en beter maakt.

Onkostenregistratie makkelijk gemaakt
Onkostenregistratie is vaak tijdrovend en foutgevoelig. Met de juiste software wordt dit proces een stuk eenvoudiger en sneller. Ontdek hoe slimme technologie het mogelijk maakt om onkosten moeiteloos te registreren, verwerken en door te belasten, zonder gedoe of administratieve lasten.
We horen graag van je
Automatiseer je processen en houd je projectadministratie up-to-date. Alles bij elkaar op één plek, toegankelijk voor medewerkers.