
Over Yoobi
Wij zijn Yoobi
Het adres voor software die alle bedrijfsprocessen samenvoegt en beheert. Vanaf het eerste uur ontwikkelen we door en bouwen we verder. Zo maken we een complete softwareoplossing passend bij jouw bedrijf. Elk vraagstuk komt bij ons op tafel en we gaan geen uitdaging uit de weg.
Visie en missie
Altijd vol gas voor onze klanten en partners.
Onze software wordt ontwikkeld door onze eigen specialisten, mét input en feedback van onze klanten. Naast het ontwikkelen gebeurt het ontwerpen, testen en de volledige supportafhandeling binnen onze eigen 4 muren. Alles bij elkaar, net als jouw bedrijfsprocessen in Yoobi.

Flexibel
Meebewegen met de markt, vraag, technologie en altijd ons gevoel volgen. Alleen zo komen we tot de beste oplossing.
Klantgericht
Zonder klanten, geen werk. We bouwen voor en mét onze klanten en zorgen voor de best mogelijke service.
Innovatief
Vooruitkijken en innoveren doen we graag. Op onze creativiteit en ambitie zit geen stop en dat zie je terug in onze software.

Geschiedenis
Van toen naar nu
Ons bedrijf werd gestart door 3 personen met een visie en focus op eenvoudige online urenregistratie. Inmiddels bestaat het team van Yoobi uit 20 specialisten en is de oplossing doorontwikkeld naar schaalbare, stabiele software voor het stroomlijnen en optimaliseren van bedrijfsprocessen. Alles goed geregeld in 1 pakket.
Lees onze nieuwste artikelen

NIEUW in Yoobi: notificaties bundelen en verbeterd wachtwoordbeleid
Naast de ontwikkelingen zoals, bijvoorbeeld, het verbeteren van de onkostenmodule werken we ook aan andere verbeteringen die minder groot lijken maar wel het gebruik van Yoobi sterk verbeteren. Zo hebben we afgelopen maand het wachtwoordbeleid aangepast en krijg je binnenkort de notificaties niet meer los maar per dag gebundeld. We vertellen je er graag meer over.
We horen graag van je
Automatiseer je processen en houd je projectadministratie up-to-date. Alles bij elkaar op één plek, toegankelijk voor medewerkers.