
Over Yoobi
Wij zijn Yoobi
Het adres voor software die alle bedrijfsprocessen samenvoegt en beheert. Vanaf het eerste uur ontwikkelen we door en bouwen we verder. Zo maken we een complete softwareoplossing passend bij jouw bedrijf. Elk vraagstuk komt bij ons op tafel en we gaan geen uitdaging uit de weg.
Visie en missie
Altijd vol gas voor onze klanten en gebruikers.
Onze software wordt ontwikkeld door onze eigen specialisten, mét input en feedback van onze klanten. Naast het ontwikkelen gebeurt het ontwerpen, testen en de volledige supportafhandeling binnen onze eigen 4 muren. Alles bij elkaar, net als jouw bedrijfsprocessen in Yoobi.

Flexibel
Meebewegen met de markt, vraag, technologie en altijd ons gevoel volgen. Alleen zo komen we tot de beste oplossing.
Klantgericht
Zonder klanten, geen werk. We bouwen voor en mét onze klanten en zorgen voor de best mogelijke service.
Innovatief
Vooruitkijken en innoveren doen we graag. Op onze creativiteit en ambitie zit geen stop en dat zie je terug in onze software.

Geschiedenis
Van toen naar nu
Ons bedrijf werd gestart door 3 personen met een visie en focus op eenvoudige online urenregistratie. Inmiddels bestaat het team van Yoobi uit 20 specialisten en is de oplossing doorontwikkeld naar schaalbare, stabiele software voor het stroomlijnen en optimaliseren van bedrijfsprocessen. Alles goed geregeld in 1 pakket.
Lees onze nieuwste artikelen

Eenvoudig samenwerken door CRM
Klantrelaties aangaan, opbouwen en optimaliseren is van groot belang voor bedrijven. Dan is het een slimme zet om alle klantinformatie overzichtelijk en toegankelijk te hebben. Een Customer Relationship Management (CRM) systeem is hierin onmisbaar. De CRM-module van Yoobi is ideaal voor relatiebeheer en biedt een impuls voor je verkopen. Gebruikers ervaren een efficiëntere samenwerking en beter inzicht in klantgegevens. Ontdek wat CRM betekent voor jouw bedrijf.

Onkostenbeheer via handige app
Bonnetjes, formulieren, vergeten declaraties; onkostenbeheer kan een rommeltje worden als je het niet goed organiseert. Yoobi heeft een app ontwikkeld voor gebruiksgemak, snelheid en overzicht, om zo snel je acties te doen. Met deze app declareren gebruikers onkosten waar en wanneer het uitkomt – zonder papierwerk of gedoe. Ontdek hoe het werkt en waarom het handig is om je deze en meer functionaliteiten in je broekzak bij je te hebben.

Urenregistratie voor projecten en taken
Efficiënt tijdbeheer is een belangrijk onderdeel waar medewerkers en bedrijven zich mee bezig houden. Urenregistratiesoftware biedt een oplossing die verder gaat dan alleen administratieve doeleinden. Yoobi maak het mogelijk om de urenregistratie op zowel project- als taakniveau te registreren. Hoewel uren registreren nog steeds tijd kost, is dit geminimaliseerd en efficiënt ingericht met behulp van urenregistratiesoftware. Maak tijd voor een goede keuze.
We horen graag van je
Automatiseer je processen en houd je projectadministratie up-to-date. Alles bij elkaar op één plek, toegankelijk voor medewerkers.