grip op projectrechten met Yoobi
Iedereen de juiste projectrol
In Yoobi heb je drie soorten rollen met bijbehorende rechten: gebruikersrollen, afdelingsrollen en projectrollen. Hiermee geef je medewerkers extra mogelijkheden binnen de software. Rollen die je eenvoudig toevoegt, wijzigt of koppelt aan personen. Voor het aanmaken van nieuwe rollen geef je eenvoudig de naam, omschrijving en rechten op.
Rollen definiëren
Binnen de drie soorten rollen definieer je rollen die voor je bedrijf van toepassing zijn. Op de volgende onderdelen in Yoobi stel je rechten in: Agenda, Gebruikersprofiel, CRM-klanten, Medewerkers, Projecten, Afdelingen, Registratierechten, Beheer, Beheer-gebruikeraccounts, Verlof, Planning, Overwerk, Financieel, Producten, Beheer-Vrije velden en Onkosten.
Rechten per rol
Naast het aanmaken van projectrollen is een wijziging zo gedaan. De rechten in een projectrol gelden alleen voor die projecten waaraan een medewerker in deze rol aan gekoppeld is. Rechten met betrekking op medewerkers gelden dan ook alleen voor medewerkers met registraties binnen het gekoppelde project.
Nog meer mogelijkheden van projectmanagement
Projectbudget
Met Yoobi heb je altijd in je projectbudget. Zowel op basis van uren als op financieel vlak.
Projectsjablonen
Werk voor meer efficiëntie en uniformiteit met projectsjablonen en dupliceer eenvoudig projecten.
Project accorderen
Zorg voor soepele accordering van geregistreerde projecturen.
Project facturatie
Uren geaccordeerd? Factuur dan projecten in een handomdraai met de Yoobi Facturatiemodule
Rapporten
Inzicht in projecturen en projectbudgetten? Maak dan gebruik van de vele beschikbare rapporten in Yoobi.
Zo ga je aan de slag met Yoobi
Met Yoobi profiteer je van een veelzijdige, flexibele softwareoplossing met uitgebreide functies, betrouwbare ondersteuning en schaalbaarheid, waardoor jouw bedrijfsbeheer geoptimaliseerd wordt en groei mogelijk wordt.
Je kunt door ons gebeld zijn omdat je nummer in ons CRM is geregistreerd nadat je een aanvraag voor informatie hebt gedaan. Wij bellen aanvragen altijd na om door te spreken wat je zoekt en op welke manier wij je het beste kunnen helpen. We proberen het meerdere keren en verzenden bij geen contact ook vaak een e-mail.
Als je een support melding hebt gedaan kan onze support afdeling je bellen om specifieke informatie op te vragen. Als je bij ons hebt gesolliciteerd bellen we op om aanvullende informatie op te vragen of om je uit te nodigen voor een gesprek.
We spreken je graag snel!
Bovenaan deze pagina vind je een link om je met je zakelijke e-mail adres in te schrijven voor onze maandelijkse nieuwsbrief.
Kies voor een gratis proefaccount of plan een demo in met 1 van onze specialisten. Samen kijken we wat er het beste bij jouw bedrijf past. Je krijgt 2 weken de tijd om onze software kosteloos te testen. Uiteraard staan we voor je klaar wanneer je vragen hebt.
Dit is afhankelijk van de modules die je kiest. Wanneer je voor Yoobi kiest dan helpen we je een aantal uur met de inrichting. Tijdens deze sessies helpen we je alles goed in te stellen zodat jij een vliegende start maakt. Er zijn importbestanden beschikbaar om soepel al jouw gegevens in Yoobi te importeren.
Tijdens een demo laat 1 van onze specialisten je zien wat er allemaal mogelijk is. Vooraf aan de demo bespreken we over welke modules je meer wilt weten. Afhankelijk van de modules die je kiest duurt een demo 30 tot 60 minuten. Hierna ga je zelf aan de slag met het testen van de door jou gekozen modules. Tijdens dit proces staan onze specialisten voor je klaar om je te ondersteunen.
De kosten van Yoobi zijn afhankelijk van het aantal gebruikers en de gekozen modules. Je kiest de modules die je nodig hebt en betaalt op deze manier nooit voor functionaliteiten die je niet gebruikt. Meer informatie vind je op onze tarievenpagina.
Wat gebruikers over Yoobi zeggen
Wij ontwikkelen onze software door naar de wensen van onze gebruikers te luisteren. Een aantal van onze klanten vertellen waarom Yoobi voor hun bedrijf de perfecte oplossing is en hoe Yoobi door de jaren heen meegroeit.