projecturen snel goedkeuren met Yoobi
Projecten accorderen
Medewerkers registreren uren op projecten waar ze aan werken. Die registratie is belangrijk omdat de berekening van de projecturen op de factuur terechtkomt. Voor het zover is, worden de uren geaccordeerd door de projectmanager. Deze projectrol wijs je toe aan de desbetreffende medewerker. Na goedkeuring verloopt de facturatie net zo soepel.
Snel projecten accorderen
Zodra een medewerker de afgesproken periode in de timesheet in Yoobi afsluit, ontvangt de projectmanager een notificatie. Daarmee zorgt deze persoon met 1 druk op de knop voor een akkoord of afwijzing van de gewerkte uren. De geaccordeerde projecturen komen terug op de factuur en zo zorg je voor een gestroomlijnd proces van uren tot facturatie.
Taak projectmanager
In de detailgegevens van een project geef je aan of projecturen door de projectmanager (extern) geaccordeerd moeten worden. De modulaire software van Yoobi maakt alle stappen eenvoudig en begrijpelijk, zodat je meteen zorgt voor een goede inrichting van het proces.
Nog meer mogelijkheden van projectmanagement
Projectbudget
Met Yoobi heb je altijd in je projectbudget. Zowel op basis van uren als op financieel vlak.
Projectrollen
Maak gebruik van verschillende rollen binnen projectmanagement om zo verantwoordelijkheden goed te verdelen.
Projectsjablonen
Werk voor meer efficiëntie en uniformiteit met projectsjablonen en dupliceer eenvoudig projecten.
Facturatie
Uren geaccordeerd? Factuur dan projecten in een handomdraai met de Yoobi Facturatiemodule.
Rapporten
Inzicht in projecturen en projectbudgetten? Maak dan gebruik van de vele beschikbare rapporten in Yoobi.
Zo ga je aan de slag met Yoobi
Met Yoobi profiteer je van een veelzijdige, flexibele softwareoplossing met uitgebreide functies, betrouwbare ondersteuning en schaalbaarheid, waardoor jouw bedrijfsbeheer geoptimaliseerd wordt en groei mogelijk wordt.
Je kunt door ons gebeld zijn omdat je nummer in ons CRM is geregistreerd nadat je een aanvraag voor informatie hebt gedaan. Wij bellen aanvragen altijd na om door te spreken wat je zoekt en op welke manier wij je het beste kunnen helpen. We proberen het meerdere keren en verzenden bij geen contact ook vaak een e-mail.
Als je een support melding hebt gedaan kan onze support afdeling je bellen om specifieke informatie op te vragen. Als je bij ons hebt gesolliciteerd bellen we op om aanvullende informatie op te vragen of om je uit te nodigen voor een gesprek.
We spreken je graag snel!
Bovenaan deze pagina vind je een link om je met je zakelijke e-mail adres in te schrijven voor onze maandelijkse nieuwsbrief.
Kies voor een gratis proefaccount of plan een demo in met 1 van onze specialisten. Samen kijken we wat er het beste bij jouw bedrijf past. Je krijgt 2 weken de tijd om onze software kosteloos te testen. Uiteraard staan we voor je klaar wanneer je vragen hebt.
Dit is afhankelijk van de modules die je kiest. Wanneer je voor Yoobi kiest dan helpen we je een aantal uur met de inrichting. Tijdens deze sessies helpen we je alles goed in te stellen zodat jij een vliegende start maakt. Er zijn importbestanden beschikbaar om soepel al jouw gegevens in Yoobi te importeren.
Tijdens een demo laat 1 van onze specialisten je zien wat er allemaal mogelijk is. Vooraf aan de demo bespreken we over welke modules je meer wilt weten. Afhankelijk van de modules die je kiest duurt een demo 30 tot 60 minuten. Hierna ga je zelf aan de slag met het testen van de door jou gekozen modules. Tijdens dit proces staan onze specialisten voor je klaar om je te ondersteunen.
De kosten van Yoobi zijn afhankelijk van het aantal gebruikers en de gekozen modules. Je kiest de modules die je nodig hebt en betaalt op deze manier nooit voor functionaliteiten die je niet gebruikt. Meer informatie vind je op onze tarievenpagina.
Wat gebruikers over Yoobi zeggen
Wij ontwikkelen onze software door naar de wensen van onze gebruikers te luisteren. Een aantal van onze klanten vertellen waarom Yoobi voor hun bedrijf de perfecte oplossing is en hoe Yoobi door de jaren heen meegroeit.