software voor intercompany facturatie van Yoobi
Slim intercompany factureren
Met ons facturatieprogramma factureer je op jouw manier. Zo maak je in een handomdraai intercompany facturen die je binnen een groep bedrijven verstuurd en verwerkt. Intercompany verwijst naar de relatie tussen het moederbedrijf en dochterondernemingen. Yoobi helpt met het correct opstellen van de facturen tussen de verschillende bedrijven die diensten of medewerkers uitwisselen.
Selfbilling en intercompany factureren
Selfbilling als oplossing voor intercompany facturatie. Medewerkers die aan de slag gaan bij dochterondernemingen worden betaald door de ingehuurde partij. De werkgever wisselt een factuur uit op basis van selfbilling, waarbij de ene partij een complete factuur opmaakt en de andere partij deze ontvangt. Op deze manier wordt er automatisch voor een doorbelasting tussen 2 of meerdere entiteiten gezorgd. Op deze manier zijn er geen extra controles of goedkeuring nodig, wat veel tijd bespaart.
Consultancy en maatwerk
Dochterondernemingen hebben ieder een boekhouding met een eigen winst-en-verliesrekening. Daarom is het belangrijk dat opbrengsten en kosten juist worden toegewezen. Vaak is dit standaard van Yoobi met behulp van kostenplaatsen en kostendragers en soms via maatwerk-oplossingen. Bij maatwerkoplossingen voor klanten wordt altijd gekeken of het een permanente verbetering voor Yoobi is en of het bruikbaar is voor andere Yoobi klanten.
Overzichtelijke boekhouding
Yoobi koppelt met boekhoudsoftware en de intercompany facturen komen daarmee automatisch terecht in de boekhouding. Zowel het moederbedrijf als de dochteronderneming hebben een overzichtelijke en correcte boekhouding en dat is goed voor de financiële positie. Informatie wordt slechts 1 keer ingevoerd en komt altijd op de goede plek terecht.
Nog meer mogelijkheden van facturatie
Factureer automatisch
Stel alles goed in en pluk de vruchten van factureren met 1 druk op de knop.
Boekhoudkoppelingen
Koppel de facturatiesoftware aan je boekhoud- of salarispakket voor nog meer gemak.
Producten en Abonnementen factureren
Werk je veel met abonnementen? Geen probleem, deze factureer je periodiek zonder er veel werk aan te hebben.
Totaaloplossing voor facturatie
Facturatie met Yoobi betekent dat je factureert op een manier de bij jouw bedrijf past.
Complete bedrijfssoftware
Yoobi is volledige bedrijfssoftware. Yoobi groeit met je mee en zorgt dat jij bedrijfsprocessen naadloos optimaliseert.
Zo ga je aan de slag met Yoobi
Met Yoobi profiteer je van een veelzijdige, flexibele softwareoplossing met uitgebreide functies, betrouwbare ondersteuning en schaalbaarheid, waardoor jouw bedrijfsbeheer geoptimaliseerd wordt en groei mogelijk wordt.
Je kunt door ons gebeld zijn omdat je nummer in ons CRM is geregistreerd nadat je een aanvraag voor informatie hebt gedaan. Wij bellen aanvragen altijd na om door te spreken wat je zoekt en op welke manier wij je het beste kunnen helpen. We proberen het meerdere keren en verzenden bij geen contact ook vaak een e-mail.
Als je een support melding hebt gedaan kan onze support afdeling je bellen om specifieke informatie op te vragen. Als je bij ons hebt gesolliciteerd bellen we op om aanvullende informatie op te vragen of om je uit te nodigen voor een gesprek.
We spreken je graag snel!
Bovenaan deze pagina vind je een link om je met je zakelijke e-mail adres in te schrijven voor onze maandelijkse nieuwsbrief.
Kies voor een gratis proefaccount of plan een demo in met 1 van onze specialisten. Samen kijken we wat er het beste bij jouw bedrijf past. Je krijgt 2 weken de tijd om onze software kosteloos te testen. Uiteraard staan we voor je klaar wanneer je vragen hebt.
Dit is afhankelijk van de modules die je kiest. Wanneer je voor Yoobi kiest dan helpen we je een aantal uur met de inrichting. Tijdens deze sessies helpen we je alles goed in te stellen zodat jij een vliegende start maakt. Er zijn importbestanden beschikbaar om soepel al jouw gegevens in Yoobi te importeren.
Tijdens een demo laat 1 van onze specialisten je zien wat er allemaal mogelijk is. Vooraf aan de demo bespreken we over welke modules je meer wilt weten. Afhankelijk van de modules die je kiest duurt een demo 30 tot 60 minuten. Hierna ga je zelf aan de slag met het testen van de door jou gekozen modules. Tijdens dit proces staan onze specialisten voor je klaar om je te ondersteunen.
De kosten van Yoobi zijn afhankelijk van het aantal gebruikers en de gekozen modules. Je kiest de modules die je nodig hebt en betaalt op deze manier nooit voor functionaliteiten die je niet gebruikt. Meer informatie vind je op onze tarievenpagina.
Wat gebruikers over Yoobi zeggen
Wij ontwikkelen onze software door naar de wensen van onze gebruikers te luisteren. Een aantal van onze klanten vertellen waarom Yoobi voor hun bedrijf de perfecte oplossing is en hoe Yoobi door de jaren heen meegroeit.