inzicht in verkopen met Yoobi

Rapportages en inzicht

In Yoobi zijn per module verschillende standaard rapportages beschikbaar. Al deze rapportages exporteer je direct naar MsExcel (xls) en Acrobat pdf. Zo verstuur en deel je ook rapporten met derden. Op het gebied van urenregistratie heb je een aantal standaardrapporten die je filtert naar wens voor meer inzicht.

Schermafbeelding CRM dashboard - Yoobi
Nummers vertellen verhalen om te delen
2000
Lancering Yoobi
900+
Actieve klanten
20.000+
Actieve gebruikers
25+
Collega's
inzicht

Alles over je CRM

Door de standaardrapporten heb je een duidelijk overzicht in je CRM. Zie direct alle verkopen of maak een rapport van openstaande en verloren verkopen. Filter op verkopen per productgroep en heb in 1 keer overzicht in alle verkopen. Bekijk je verkopen per week, maand of jaar en maak betere beslissingen op basis van je verkoopgeschiedenis.

gepersonaliseerd inzicht

Rapporten met de inzichtmodule

Wil je zelf rapporten maken? Overweeg dan de Yoobi inzichtmodule. Deze module is zeer geschikt voor het definiëren van eigen rapporten, bepalen van kolommen en zelfs voor het maken van berekeningen. Daarnaast zijn er mogelijkheden voor het direct aanmaken van grafieken voor nog meer inzicht in specifieke onderdelen.

functionaliteiten

Nog meer mogelijkheden van Yoobi CRM

Taken en planning

Yoobi CRM beschikt over uitgebreid taakbeheer. Zo houdt je overzicht en controle over je relatiebeheer.

Outlook en Office 365

Koppel met Outlook en Office 365 om inzicht te hebben in he agenda en snel en eenvoudig mails te koppelen aan relaties.

Relatiecategorieën

Creëer je eigen relatiecategorieën en deel relaties in als klant, leverancier of prospect.

Inzicht in verkopen

Met CRM Verkopen stroomlijn je jouw salespipeline. Grip in inzicht op verkopen was nog nooit zo eenvoudig.

Offertes

Maak duidelijke offertes in een handomdraai met CRM offertes. Creëer templates en ga direct aan de slag.

Documenten

Met CRM documenten heb je binnen korte tijd handige templates om belangrijke informatie op te vragen bij relaties.

Vrije Velden

Met Vrije velden maak je zelf extra velden voor, bijvoorbeeld, rapporten.

Relatiebeheer en contactpersonen

Al je relaties en contactpersonen samen in 1 overzichtelijk CRM systeem.

Start vandaag

Zo ga je aan de slag met Yoobi

Met Yoobi profiteer je van een veelzijdige, flexibele softwareoplossing met uitgebreide functies, betrouwbare ondersteuning en schaalbaarheid, waardoor jouw bedrijfsbeheer geoptimaliseerd wordt en groei mogelijk wordt.

Waarom zou ik kiezen voor Yoobi

De grootste redenen om voor Yoobi te kiezen zijn de flexibiliteit van het pakket, je kiest zelf je modules met uren en projecten als de basis. Onze support wordt gemiddeld beoordeeld met een 9. Dit is hoger dan je bij veel software aanbieders ziet en dat zie je terug in onze service. Daarnaast geloven wij er in dat ieder bedrijf een goed softwarepakket verdient voor een eerlijke prijs. Daarom houden we de implementatiekosten laag en de prijzen van de software acceptabel. En als klap op de vuurpijl worden er ook nog eens wekelijks updates aangebracht om te software te verbeteren.

Is het makkelijk om op- en af te schalen?

Jazeker! Opschalen is altijd mogelijk, dit regel je zelf en is in een paar klikken gedaan. Afschalen is mogelijk aan het einde van je abonnement. Afhankelijk van hoeveel flexibiliteit hierin nodig is kies je daarom voor een maand- kwartaal-of jaarabonnement.

Waarom ben ik gebeld door het nummer +31 181 697670

We bellen je zodra je op onze website een aanvraag doet. We komen graag persoonlijk met je in contact om je zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Hoe schrijf ik me in voor de nieuwsbrief?

Bovenaan deze pagina vind je een link om je met je zakelijke e-mail adres in te schrijven voor onze maandelijkse nieuwsbrief.

Hoe start ik met Yoobi?

Kies voor een vrijblijvend proefaccount of plan een demo in met 1 van onze specialisten. Samen kijken we wat er het beste bij jouw bedrijf past. Je krijgt 2 weken de tijd om onze software kosteloos te testen. Uiteraard staan we voor je klaar wanneer je vragen hebt.

Hoe lang duurt het voordat ik met Yoobi aan de slag kan?

Dit is afhankelijk van de modules die je kiest. Wanneer je voor Yoobi kiest dan helpen we je een aantal uur met de inrichting. Tijdens deze sessies helpen we je alles goed in te stellen zodat jij een vliegende start maakt. Er zijn importbestanden beschikbaar om soepel al jouw gegevens in Yoobi te importeren.

Wat kan ik verwachten van een demo?

Tijdens een demo laat 1 van onze specialisten je zien wat er allemaal mogelijk is. Vooraf aan de demo bespreken we over welke modules je meer wilt weten. Afhankelijk van de modules die je kiest duurt een demo 30 tot 60 minuten. Hierna ga je zelf aan de slag met het testen van de door jou gekozen modules. Tijdens dit proces staan onze specialisten voor je klaar om je te ondersteunen.

Wat zijn de kosten van Yoobi?

De kosten van Yoobi zijn afhankelijk van het aantal gebruikers en de gekozen modules. Je kiest de modules die je nodig hebt en betaalt op deze manier nooit voor functionaliteiten die je niet gebruikt.  Meer informatie vind je op onze tarievenpagina.

klantcases

Wat gebruikers over Yoobi zeggen

Wij ontwikkelen onze software door naar de wensen van onze gebruikers te luisteren. Een aantal van onze klanten vertellen waarom Yoobi voor hun bedrijf de perfecte oplossing is en hoe Yoobi door de jaren heen meegroeit.

900+ bedrijven gingen je voor