Koppelen met Yoobi

Twinfield boekhoudkoppeling

Yoobi koppelt met veel andere systemen voor het stroomlijnen en automatiseren van bedrijfsprocessen. Werk je onder andere met een online boekhoudpakket en salarissoftware? Dan zijn hier slimme koppelingen voor beschikbaar. De boekhoudkoppeling met Twinfield brengt tal van voordelen en opties met zich mee.

  • Alles geregeld rondom je facturen
  • Onkostendeclaraties inzichtelijk
  • Meerdere bedrijfsboekhoudingen mogelijk
Nummers vertellen verhalen om te delen
2000
Lancering Yoobi
800+
Actieve klanten
17.500+
Actieve gebruikers
20+
Collega's

Je facturatie goed geregeld

Zorg voor een soepel facturatieproces met de verschillende opties binnen deze koppeling. De mogelijkheden zijn onder meer: facturen opnemen in de boekhouding, selfbilling facturen, factuuromschrijving op basis van een placeholder en pdf-facturen meesturen.

Overzicht in onkostendeclaraties

Met de Twinfield boekhoudkoppeling is het mogelijk om onkostendeclaraties automatisch te versturen en betalingen te verwerken. Na het instellen gebeurt alles automatisch en heb je geen omkijken naar extra controles of handmatige handelingen.

Meerdere administraties

Maak gebruik van verschillende administraties in Twinfield door het instellen van afdelingen met een eigen administratiecode in Yoobi. Zo houd je alle gegevens bij elkaar en wissel je niet tussen verschillende systemen. Je bespaart tijd en werkt altijd met actuele gegevens.

Koppelingen

Uitbreiden met koppelmogelijkheden

Met Yoobi stroomlijn je belangrijke processen van A tot Z. Met de koppelmogelijkheden voor andere soorten software integreer je alle bedrijfsprocessen. Iedere koppeling heeft specifieke opties die bedoeld zijn het proces te automatiseren en versimpelen. Je werkt met een pakket waarbij je alleen betaalt voor wat je gebruikt en koppel je dit met andere relevante software voor jouw bedrijf. Ontdek al onze koppelmogelijkheden:

Zapier

Met Zapier koppel je verschillende systemen eenvoudig aan elkaar. Hierdoor zijn de mogelijkheden om te koppelen oneindig.

Servicedesk koppelingen

Houd maximale grip op je servicemanagement en koppel servicedesk software met Yoobi. Met deze koppeling zorg je voor minder handmatige handelingen.

Marketing koppelingen

Yoobi koppelt met diverse marketingtools. Door de koppeling vindt een synchronisatie plaats, waardoor je vanuit 1 systeem werkt. Nooit meer aparte lijsten.

Nog meer koppelingen

Naast de handige financiële, marketing en servicedesk koppelingen zijn er nog andere koppelingen met Yoobi mogelijk. Bijvoorbeeld OneDrive, Google Drive en Dropbox.

Start vandaag

Zo ga je aan de slag met Yoobi

Met Yoobi profiteer je van een veelzijdige, flexibele softwareoplossing met uitgebreide functies, betrouwbare ondersteuning en schaalbaarheid, waardoor jouw bedrijfsbeheer geoptimaliseerd wordt en groei mogelijk wordt.

Ik ben gebeld door het nummer +31(0)181697670 waarom?

Je kunt door ons gebeld zijn omdat je nummer in ons CRM is geregistreerd nadat je een aanvraag voor informatie hebt gedaan. Wij bellen aanvragen altijd na om door te spreken wat je zoekt en op welke manier wij je het beste kunnen helpen. We proberen het meerdere keren en verzenden bij geen contact ook vaak een e-mail.

Als je een support melding hebt gedaan kan onze support afdeling je bellen om specifieke informatie op te vragen. Als je bij ons hebt gesolliciteerd bellen we op om aanvullende informatie op te vragen of om je uit te nodigen voor een gesprek.

We spreken je graag snel!

Hoe schrijf ik me in voor de nieuwsbrief?

Bovenaan deze pagina vind je een link om je met je zakelijke e-mail adres in te schrijven voor onze maandelijkse nieuwsbrief.

Hoe start ik met Yoobi?

Kies voor een gratis proefaccount of plan een demo in met 1 van onze specialisten. Samen kijken we wat er het beste bij jouw bedrijf past. Je krijgt 2 weken de tijd om onze software kosteloos te testen. Uiteraard staan we voor je klaar wanneer je vragen hebt.

Hoe lang duurt het voordat ik met Yoobi aan de slag kan?

Dit is afhankelijk van de modules die je kiest. Wanneer je voor Yoobi kiest dan helpen we je een aantal uur met de inrichting. Tijdens deze sessies helpen we je alles goed in te stellen zodat jij een vliegende start maakt. Er zijn importbestanden beschikbaar om soepel al jouw gegevens in Yoobi te importeren.

Wat kan ik verwachten van een demo?

Tijdens een demo laat 1 van onze specialisten je zien wat er allemaal mogelijk is. Vooraf aan de demo bespreken we over welke modules je meer wilt weten. Afhankelijk van de modules die je kiest duurt een demo 30 tot 60 minuten. Hierna ga je zelf aan de slag met het testen van de door jou gekozen modules. Tijdens dit proces staan onze specialisten voor je klaar om je te ondersteunen.

Wat zijn de kosten van Yoobi?

De kosten van Yoobi zijn afhankelijk van het aantal gebruikers en de gekozen modules. Je kiest de modules die je nodig hebt en betaalt op deze manier nooit voor functionaliteiten die je niet gebruikt.  Meer informatie vind je op onze tarievenpagina.

klantcases

Wat gebruikers over Yoobi zeggen

Wij ontwikkelen onze software door naar de wensen van onze gebruikers te luisteren. Een aantal van onze klanten vertellen waarom Yoobi voor hun bedrijf de perfecte oplossing is en hoe Yoobi door de jaren heen meegroeit.

Start vandaag
Til jouw bedrijf naar een hoger niveau

Een stabiel en schaalbaar platform voor urenregistratie, projectmanagement, facturatie, CRM, verlofregistratie en onkostenregistratie. Met een persoonlijk proefaccount ontdek je zelf hoe intuitief onze software is. Plan direct een vrijblijvende demo.

Plan een demo

Ontdek Yoobi met een persoonlijke demo. Ontdek onze krachtige functionaliteiten en pas ze toe op jouw bedrijfsbehoeften.

Bedankt! Je bent toegevoegd aan de lijst.
Er ging iets verkeerd. Probeer het opnieuw alsjeblieft.

Bekijk de prijzen

Vergelijk functies en tarieven om met vertrouwen te starten. Bekijk nu de prijzen en optimaliseer je bedrijfsbeheer.

800+ bedrijven gingen je voor