Koppelen met Yoobi
AFAS Profit boekhoudkoppeling
Koppel systemen met elkaar en heb altijd actuele gegevens bij de hand. Geen extra controles en handmatige handelingen meer. Yoobi koppelt met veel verschillende systemen die de bedrijfsprocessen stroomlijnen en automatiseren. De koppeling met AFAS Profit zorgt voor slimme gegevensuitwisseling tussen je boekhoudpakket en Yoobi.
- Al je facturen direct in de boekhouding
- Actueel overzicht van onkostendeclaraties
- Betaalcondities en betaalstatus
Je financiële administratie op orde
Koppel Yoobi aan je boekhoudpakket en zorg daarmee voor een up-to-date boekhouding. Alle facturen komen dankzij de koppeling direct in AFAS Profit terecht. Net als de selfbilling facturen trouwens. Werk niet meer met 2 losse systemen en kies voor een naadloze integratie.
Alle onkosten op een rij
Onkostendeclaraties verwerk je eenvoudig in Yoobi en deze specifieke koppeling zorgt ervoor dat de gegevens automatisch terechtkomen in AFAS Profit. Zo heb je meteen inzicht in alle onkosten van medewerkers en hoef je niet meer handmatig deze gegevens over te nemen.
Inzicht in de betaalstatus
Stuur afgesproken betaalcondities mee naar je klanten en heb na het versturen van de factuur inzicht in de betaalstatus. Alle gegevens zijn actueel, waardoor je meteen weet waar je aan toe bent. Je wordt geattendeerd op verlopen facturen en stuur snel bij dankzij het overzicht.
Uitbreiden met koppelmogelijkheden
Met Yoobi stroomlijn je belangrijke processen van A tot Z. Met de koppelmogelijkheden voor andere soorten software integreer je alle bedrijfsprocessen. Iedere koppeling heeft specifieke opties die bedoeld zijn het proces te automatiseren en versimpelen. Je werkt met een pakket waarbij je alleen betaalt voor wat je gebruikt en koppel je dit met andere relevante software voor jouw bedrijf. Ontdek al onze koppelmogelijkheden:
Zapier
Met Zapier koppel je verschillende systemen eenvoudig aan elkaar. Hierdoor zijn de mogelijkheden om te koppelen oneindig.
Servicedesk koppelingen
Houd maximale grip op je servicemanagement en koppel servicedesk software met Yoobi. Met deze koppeling zorg je voor minder handmatige handelingen.
Marketing koppelingen
Yoobi koppelt met diverse marketingtools. Door de koppeling vindt een synchronisatie plaats, waardoor je vanuit 1 systeem werkt. Nooit meer aparte lijsten.
Nog meer koppelingen
Naast de handige financiële, marketing en servicedesk koppelingen zijn er nog andere koppelingen met Yoobi mogelijk. Bijvoorbeeld OneDrive, Google Drive en Dropbox.
Zo ga je aan de slag met Yoobi
Met Yoobi profiteer je van een veelzijdige, flexibele softwareoplossing met uitgebreide functies, betrouwbare ondersteuning en schaalbaarheid, waardoor jouw bedrijfsbeheer geoptimaliseerd wordt en groei mogelijk wordt.
Je kunt door ons gebeld zijn omdat je nummer in ons CRM is geregistreerd nadat je een aanvraag voor informatie hebt gedaan. Wij bellen aanvragen altijd na om door te spreken wat je zoekt en op welke manier wij je het beste kunnen helpen. We proberen het meerdere keren en verzenden bij geen contact ook vaak een e-mail.
Als je een support melding hebt gedaan kan onze support afdeling je bellen om specifieke informatie op te vragen. Als je bij ons hebt gesolliciteerd bellen we op om aanvullende informatie op te vragen of om je uit te nodigen voor een gesprek.
We spreken je graag snel!
Bovenaan deze pagina vind je een link om je met je zakelijke e-mail adres in te schrijven voor onze maandelijkse nieuwsbrief.
Kies voor een gratis proefaccount of plan een demo in met 1 van onze specialisten. Samen kijken we wat er het beste bij jouw bedrijf past. Je krijgt 2 weken de tijd om onze software kosteloos te testen. Uiteraard staan we voor je klaar wanneer je vragen hebt.
Dit is afhankelijk van de modules die je kiest. Wanneer je voor Yoobi kiest dan helpen we je een aantal uur met de inrichting. Tijdens deze sessies helpen we je alles goed in te stellen zodat jij een vliegende start maakt. Er zijn importbestanden beschikbaar om soepel al jouw gegevens in Yoobi te importeren.
Tijdens een demo laat 1 van onze specialisten je zien wat er allemaal mogelijk is. Vooraf aan de demo bespreken we over welke modules je meer wilt weten. Afhankelijk van de modules die je kiest duurt een demo 30 tot 60 minuten. Hierna ga je zelf aan de slag met het testen van de door jou gekozen modules. Tijdens dit proces staan onze specialisten voor je klaar om je te ondersteunen.
De kosten van Yoobi zijn afhankelijk van het aantal gebruikers en de gekozen modules. Je kiest de modules die je nodig hebt en betaalt op deze manier nooit voor functionaliteiten die je niet gebruikt. Meer informatie vind je op onze tarievenpagina.
Wat gebruikers over Yoobi zeggen
Wij ontwikkelen onze software door naar de wensen van onze gebruikers te luisteren. Een aantal van onze klanten vertellen waarom Yoobi voor hun bedrijf de perfecte oplossing is en hoe Yoobi door de jaren heen meegroeit.
Een stabiel en schaalbaar platform voor urenregistratie, projectmanagement, facturatie, CRM, verlofregistratie en onkostenregistratie. Met een persoonlijk proefaccount ontdek je zelf hoe intuitief onze software is. Plan direct een vrijblijvende demo.
Plan een demo
Ontdek Yoobi met een persoonlijke demo. Ontdek onze krachtige functionaliteiten en pas ze toe op jouw bedrijfsbehoeften.
Bekijk de prijzen
Vergelijk functies en tarieven om met vertrouwen te starten. Bekijk nu de prijzen en optimaliseer je bedrijfsbeheer.