Support

Actueel

We zijn elke dag druk bezig met uitbreidingen en verbeteringen op Yoobi. Dit maakt dat er af en toe onverwachte of ongewenste dingen gebeuren. Onze blog wordt regelmatig voorzien van informatie over functionele wijzigingen, nieuwe procedures of handige weetjes. Op de onderwerpen pagina lees je meer over praktische onderwerpen. 

Voor meer informatie over actuele meldingen klik hier.

Support melding

Yoobi wordt geleverd met standaard support. Dit betekent dat u ons via de applicatie een vraag kunt stellen door het formulier in te vullen. Het support formulier is al voor een groot deel ingevuld als u bent ingelogd in Yoobi. U kiest dan rechtsbovenin 'Help' -> 'Support melding'. Als u niet bent ingelogd vindt u het formulier hier

Nieuwsbrief

We zijn elke dag druk bezig met uitbreidingen en verbeteringen op Yoobi. Schrijf je in op onze nieuwsbrief en we houden je op de hoogte. Ps: wij gebruiken Yoobi CRM met Mailchimp integratie.

Feedback

We maken onze producten voor klanten. We zijn dus enorm nieuwsgierig wat je van onze applicaties vind, bijvoorbeeld of iets handig is, of dat je iets mist of gewoon jouw idee over waar wij je beter mee kunnen helpen. Geef het hier aan ons door.