Support

Actueel

We zijn elke dag druk bezig met uitbreidingen en verbeteringen op Yoobi. Dit maakt dat er af en toe onverwachte of ongewenste dingen gebeuren. Onze blog wordt regelmatig voorzien van informatie over functionele wijzigingen, nieuwe procedures of handige weetjes. Op de onderwerpen pagina lees je meer over praktische onderwerpen. Voor meer informatie over actuele meldingen klik hier.

Ondersteuning

Als je een vraag hebt kun je het antwoord wellicht vinden via de help-knop in Yoobi. Kies rechtsbovenin 'Help' -> 'help'. Je gaat dan direct maar een pagina over de module waar je op dat moment mee werkt. Kom je er niet uit via die weg, maak dan een support-melding aan. Kies rechtsbovenin 'Help' -> 'Support melding'. Als je niet bent ingelogd staat het formulier hier.

Nieuwsbrief

We zijn elke dag druk bezig met uitbreidingen en verbeteringen op Yoobi. Schrijf je in op onze nieuwsbrief en we houden je op de hoogte. Ps: wij gebruiken Yoobi CRM met Act-On integratie.

Feedback

We maken onze producten voor klanten. We zijn dus enorm nieuwsgierig wat je van onze applicaties vind, bijvoorbeeld of iets handig is, of dat je iets mist of gewoon jouw idee over waar wij je beter mee kunnen helpen. Geef het hier aan ons door.