CRM

De centrale plek voor relatiebeheer en sales

Met Yoobi maak je het onderhouden en verbeteren van relaties eenvoudig. Geef medewerkers toegang tot belangrijke klantinformatie en ga gerichter verkopen.   
  • Image

    Actief relatiebeheer

    De kern van CRM zijn mensen. Met Yoobi CRM heb je direct inzicht in contactpersonen. Deze gegevens vind je terug in de klantkaart. Breng relaties samen in overzichtelijke lijsten die je eenvoudig exporteert of selecteert.

    Lees verder ›
  • Gericht verkopen

    Jouw CRM systeem is dé plek om kansen en verkopen te registreren. Deel leads, suspects en prospects in zoals je wilt en creëer een inzichtelijke verkoopfunnel. Zo kan sales gericht actie ondernemen. 

    Focus op sales ›
  • Image

    Taken per project

    Door CRM te gebruiken, heb je veel uiteenlopende mogelijkheden om grip te houden op de voortgang van taken. Maar er zijn ook andere (eenvoudige) mogelijkheden, die jou helpen je projecten tot een goed resultaat te brengen.  

    De voordelen van CRM ›

Image

“Yoobi Software is goede software en is vlot te implementeren. Neem contact met ons op. Wij helpen u graag verder.”

Jessica van den Blink, Inside Sales

Samenwerken aan targets

  • Agendabeheer

    Synchroniseer taken uit Yoobi met de internetagenda op je smartphone of naar je Outlook agenda. 

  • Sales Pipeline

    Wat is de totale waarde van alle prospects en wat is de kans dat zij uiteindelijk klant worden? De Sales Pipeline laat dit zien. 

  • Workflow

    Het samenstellen van een workflow brengt een actie met veel handelingen terug naar een paar clicks. Yoobi zet automatisch een reeks taken in gang op een moment waarop jij dat wilt.

  • Yoobi App

    Voor een CRM gebruiker is de app hét verzamelpunt van contacten, relaties, verkopen en taakbeheer. De app toont alle taken in volgorde van prioriteit en datum/tijd.

  • Koppelingen

    Yoobi is eenvoudig te koppelen met andere software. Zo ontstaat er een krachtige samenwerking. Denk bijvoorbeeld aan Cloud Opslag, Marketing Automation en MailChimp.

  • Verkoopfase's 

    Deel het verkooptraject op in verschillende fase's. Per fase ken je bepaalde kenmerken toe om de waarde en actiepunten te definiëren. 

eBook CRM

Lees alles over de mogelijkheden en voordelen van een online CRM oplossing.

Download ›