Image yoobi-everyone-hal-okt-2019.jpg

Innovatie, Plezier, Resultaten.

Heb je interesse in een inspirerende werkomgeving en een eigen studiebudget? Bekijk onze vacatures
2011 Lancering Yoobi
750+ Actieve klanten probeer zelf
15.000+ Actieve gebruikers
17+ Collega`s vacatures
Card image cap
Mercedes Roeland - Gonzalez Pos - Senior Customer Care Specialist 

Elke dag stond ik in een lange file. Nadat ik een keer meer dan 2 ½ uur in de file had gestaan, ging ik op zoek naar vacatures in Spijkenisse. Toen zag ik een vacature bij Yoobi en deze sloot helemaal aan op mijn vorige functie.
Ook het product sprak mij erg aan. In mei 2012 ben ik begonnen en ik werk nog steeds met veel plezier bij Yoobi. Yoobi is zo gegroeid in de afgelopen jaren!
Mijn collega’s maken er steeds weer wat moois bij en daardoor blijf ik ook steeds meegroeien.
Doordat ik continu bijleer én door de diversiteit in werkzaamheden, blijft het erg leuk. Het meedenken met de klanten en het uitzoeken van vraagstukken, zijn net puzzels.
Hierdoor is geen dag hetzelfde. Ik haal mijn plezier dan ook uit het goed begeleiden en helpen van de klant, zij blij ik blij.

Ook hou ik erg van vakantie. Ik ga graag naar een land waar de zon veel schijnt en je lekker kan eten.
Zuid-Spanje is wel mijn favoriet. Dat is ook waar mijn familie vandaan komt en ik veel van mijn jeugd heb doorgebracht.

Vroeger wilde ik iets heel anders worden, namelijk kraamverzorgster of kapster. Mensen willen helpen en blij maken, die wens was er toen dus al!
En nu mag ik dat dus elke dag doen, in mijn huidige functie!
 

LinkedIn

Een mooi programma waarin alles mogelijk is. Goede service ook!

Card image cap
Jij? - Vacature Customer Care

Als customer care specialist ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze gebruikers. Je beantwoord (technische) vragen over Yoobi en je registreert alles nauwkeurig. Uit deze gesprekken pik je feilloos op wat de wensen zijn waarmee we onze software verder ontwikkelen. Je verzorgt schermdelingen om problemen bij de klant op te sporen of uitleg te geven. Je initieert afspraken voor onze accountmanager of consultants zodra je merkt dat daar behoefte aan is. Daarnaast ben je actief bezig met het documenteren, beschrijven en uitleggen van handelingen om klanten zo goed mogelijk verder te helpen. Als Customer Care Specialist is geen dag hetzelfde. Je krijgt de mogelijkheid om iedere dag een nieuwe puzzel op te lossen omdat geen enkele vraag hetzelfde is.

Meer informatie

Card image cap
Ruthger van der Staal - Customer Care Specialist

Na vele jaren in de veelzijdige wereld van het mobiele internet te hebben gewerkt -als onder meer Web Redacteur, Content Operations Manager, Projectmanager en tot slot Scrum Master- werd de Rotterdamse vestiging waar ik werkte afgestoten door een Amerikaanse partij, die het bedrijf waarvan wij deel uitmaakten had verworven. Tijd voor iets nieuws dus!

Yoobi was een ideale nieuwe uitdaging; een goed product dat goed loopt, maar met componenten waaraan de snel veranderende markt steeds nieuwe eisen stelt.
Altijd uitdagingen dus en niet onbelangrijk; hele toffe klanten en een geweldig, gedreven, goed en hecht team.

Waar je mij nog meer enthousiast voor kan krijgen is koken en goed eten.
Ik ben daar een grote liefhebber van!\

Maar, uiteindelijk hou ik toch het meest van heel ouderwetse ‘Dutch cuisine’! Stamppotten, aardappels, groenten en vlees. Alhoewel ik een visboer ook nooit voorbij kan lopen zonder mij daar even te buiten te gaan.

Ook lezen is een echte passie van mij.
Waar anderen series bingewatchen, ben ik een beetje van het "bingelezen" van boeken, ik doe er wel een paar per maand.
Maar, wel echte papieren boeken! Zoals bijvoorbeeld ‘Aantekeningen uit het dodenhuis’ (Dostojevski), dit boek heb ik laatst gelezen.

 

LinkedIn

“Werk met ons mee om van Yoobi® het beste projecten en facturatie systeem van europa te maken ”

Vincent Egt, managing partner