Blog
Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief
Schrijf je in en blijf op de hoogte van het laatste nieuws, artikelen en bronnen.

5 vragen aan onze nieuwe Inside Sales Specialist Rickey
We hebben een nieuwe Inside Sales Specialist! Rickey is bij ons begonnen en gaat zich naast het helpen van potentiële nieuwe klanten ook bezighouden met relatiebeheer. De kans is groot dat je hem vroeg of laat treft. Wij zijn blij met zijn komst!

Nieuwe functionaliteit in Yoobi: controleer zelf of e-mails zijn ontvangen
Stuur jij e-mails vanuit onze software? Dan hebben we goed nieuws! Binnenkort is het mogelijk om zelf te zien of een e-mail is ontvangen. Zo heb je altijd inzicht of facturen, offertes en andere belangrijke e-mails zijn aangekomen. Is dit niet het geval? Dan onderneem je direct actie door, bijvoorbeeld, het e-mailadres aan te passen en opnieuw te verzenden.

5 vragen aan onze nieuwe Customer Care Specialist Annehil
Yes! Uitbreiding binnen onze Customer Care Team. Begin april is Annehil bij Yoobi begonnen als Customer Care Specialist. Wie weet beantwoordt Annehil binnenkort wel jouw supportvraag over urenregistratie, facturatie, verlof of 1 van onze andere modules. Welkom Annehil!

Onkostenmodule wordt vernieuwd
Onze Onkostenmodule krijgt een fris nieuw uiterlijk. Ook komen er een aantal nieuwe, handige functionaliteiten bij. Het ontwerp is klaar en we streven ernaar om het voor de zomer voor alle gebruikers uit te rollen. Ontdek alle nieuwigheden in dit blog.

Flinke vernieuwingen in medewerkerschermen
De medewerkerschermen hebben een flinke metamorfose ondergaan. In dit blog nemen we je mee in alle wijzigingen en nieuwe functionaliteiten. Zowel voor 'Mijn verlof' als de beheerderschermen. Ontdek alle verbeteringen.

4 redenen waarom wij van urenregistratie houden
Iedere dag werken wij met liefde aan onze software. Speciaal voor onze gebruikers. Niet iedereen houdt evenveel van uren registreren. Met deze 4 redenen overtuigen we jou om hier anders over te gaan denken.

NIEUW: Documenten, een uitbreiding op CRM Basismodule
Yes! De nieuwste uitbreiding is beschikbaar. Namelijk Documenten. Hiermee maak je templates om vervolgens in een handomdraai allerhande informatie op te vragen bij werknemers, klanten of prospects. Documenten is een uitbreiding op de CRM basismodule.