CRM

Waarom relatiebeheer zo belangrijk is

Klanten binden na de verkoop van een product of dienst is voor sommige bedrijven een uitdaging. Goed relatiebeheer begint bij de basis: de juiste gegevens van klanten, inzicht in de verkopen en een gestroomlijnde communicatie. Zo bouw je een zakelijke relatie op met je klanten en met de juiste aanpak werk je ook toe naar een langdurige relatie. Relatiebeheer wil je zo goed mogelijk inrichten binnen je organisatie. Heb je al aan CRM relatiebeheer gedacht? Werk met een online systeem en heb altijd de juiste klantgegevens bij de hand. Up-to-date en veilig opgeslagen.

Til je relatiebeheer naar een hoger niveau en start met het opbouwen van een relatie tussen je bedrijf en klanten. Zie alle relevante informatie terug in de data en bij de verkopen. Verbeter direct de klantervaring en laat medewerkers kennismaken met online relatiebeheer.

Wat is relatiebeheer

Laten we bij starten bij het begin en het belang van relatiebeheer uitleggen. Met deze term wordt het onderhouden van relaties bedoeld waarbij het doel is om ze zo tevreden mogelijk te houden. Goed relatiebeheer leidt tot een hoge klantbinding en klanttevredenheid en zorgt ervoor dat klanten blijven vanwege de positieve ervaring. Vaak focussen bedrijven zich op nieuwe klanten, maar terugkerende klanten zijn ook waardevol en zeker op de lange termijn. Met CRM verbind je meerdere bedrijfsprocessen met elkaar en stimuleer je de verkoop. ‍In de basis module van Yoobi hebben alle gebruikers toegang tot de klantgegevens, taken en activiteiten. Daarnaast bieden we meerdere uitbreidingen die je helpen bij het verbinden van processen.

Voordelen online relatiebeheer

Online relatiebeheer maakt een goede indruk bij klanten. Je weet namelijk precies de verkoophistorie van de klant en werkt met actuele gegevens. Kijk vooruit en geef advies over de volgende stap. Je bouwt een relatie op en werkt vanuit een stabiele basis. Dit geeft de klant vertrouwen en jij en je collega's hebben altijd inzicht in de eerdere contactmomenten. CRM relatiebeheer werkt optimaal als je alle gegevens bij elkaar in 1 systeem wilt hebben. Yoobi ontwikkelt modulaire software met de eindgebruiker in gedachten. Bij een online systeem zijn je gegevens altijd up-to-date en werk je beter samen binnen het bedrijf. Meer voordelen van online relatiebeheer zijn:

  • Waarborgen van klantcontact;
  • Meer inzicht in jouw klanten;
  • Een geoptimaliseerd verkoopproces;
  • Uitgebreid taakbeheer met een uitbreiding;
  • Betere marketing met een koppeling.

CRM relatiebeheer voor duurzame relaties

Verzamel alle relevante gegevens op 1 plek voor een actueel klantbeeld van je organisatie. Hiermee krijg je inzicht in voorkeuren en verkopen van klanten. Deze informatie is waardevol voor het maken van betere beslissingen en het bepalen van de strategie op lange termijn. Je helpt klanten sneller en beter omdat je alle gegevens inzichtelijk hebt. Niet alleen jij, maar ook andere collega's zoeken met een druk op de knop naar de status en eerdere contactmomenten. Je begrijpt elkaar beter door de beschikbare informatie in het online systeem. Een win-win voor medewerkers en klanten.

Start vandaag
Til jouw bedrijf naar een hoger niveau

Een stabiel en schaalbaar platform voor urenregistratie, projectmanagement, facturatie, CRM, verlofregistratie en onkostenregistratie. Met een persoonlijk proefaccount ontdek je zelf hoe intuitief onze software is. Plan direct een vrijblijvende demo.

Plan een demo

Ontdek Yoobi met een persoonlijke demo. Ontdek onze krachtige functionaliteiten en pas ze toe op jouw bedrijfsbehoeften.

Bedankt! Je bent toegevoegd aan de lijst.
Er ging iets verkeerd. Probeer het opnieuw alsjeblieft.

Bekijk de prijzen

Vergelijk functies en tarieven om met vertrouwen te starten. Bekijk nu de prijzen en optimaliseer je bedrijfsbeheer.

800+ bedrijven gingen je voor