Yoobi app

De mogelijkheden van de Yoobi app

Met de Yoobi app heb je meer overzicht en weet je direct waar je aan toe bent. Registreer vliegensvlug je uren, dien onkosten in of vraag een vrije dag aan. De app geeft je toegang tot je CRM en zorgt ervoor dat je altijd en overal bij je gegevens kan. Downloaden is zo gedaan via de Apple App Store of de Google Play Store. Onze app is volledig ontwikkeld met de gebruiker in gedachten. Met een paar klikken voer je acties uit die jou verder helpen in je werk.

Meteen goed van start

Een groot aantal van de functionaliteiten van onze software is ook beschikbaar in de app. Voor je start is het handig om je instellingen te personaliseren. 'Mijn Yoobi’ richt je volledig naar wens in; kies naast je taken wat je nog meer wilt zien. Zo is het inzien van verjaardagen, jubilea, verlof van collega’s, afgeronde taken, registraties of ingeplande uren mogelijk. Daarnaast stel je jouw persoonlijke menubalk samen door het selecteren van de gewenste items. Ook heb je verschillende opties voor de registratie: kies voor recente registraties, de laatste registratiedag, dag of week.

Urenregistratie in een handomdraai

Registreer nóg sneller je uren, waar en wanneer je wilt. Open de app en start met je urenregistratie via de timerfunctie of voer de gewerkte uren handmatig in. Je uren koppel je meteen aan projecten en activiteiten, zodat je inzicht hebt in de gemaakte uren voor klanten. Uren via de timerfunctie rond je eventueel of op 15 of 30 minuten. Daarnaast is het mogelijk om opmerkingen toe te voegen. Met 1 druk sluit je de dag af en dien je jouw uren in ter goedkeuring bij je manager.

Taken en CRM inzien

De app vertelt je precies wat en welke taken er op de planning staan. Je maakt ze eenvoudig aan en koppelt taken aan de juiste relaties of wijst deze toe aan collega's. Upload bijlagen en maak de informatie compleet in een paar klikken. Met Yoobi CRM Basis heb je inzicht in alle relevante gegevens voor het goed uitvoeren van je werk. Gebruik de handige filters en vind alles wat je nodig hebt voor je volgende taken en activiteiten. Gewoon vanaf je scherm.

App voor onkosten en verlof

Vraag binnen een minuut verlof aan met het juiste verloftype en heb altijd inzicht in je verlofsaldo. Je leidinggevende keurt het verlof al even snel goed. Zo heb je altijd de status bij de hand. Naast verlofaanvragen is het heel eenvoudig om onkosten te declareren; vul alle gegevens in, kies een categorie en voeg een opmerking toe. Scannen van bonnetjes is ook mogelijk voor extra verduidelijking. De btw wordt automatisch berekend en daar heb je geen omkijken naar. Je manager ontvangt automatisch de aanvraag na het indienen en keurt deze goed.

Support en kennisbank via de app

Ben je onderweg na een bezoek aan een klant of loop je ergens tegenaan bij het gebruik van de app? Jouw supportaanvragen dien je snel en eenvoudig in vanaf je smartphone. Omschrijf het probleem en geef toegang tot je gegevens, zodat we met je mee kunnen kijken. In de kennisbank hebben we een enorme berg informatie beschikbaar die je ook alvast op weg helpt. Je bent minder tijd kwijt aan zoeken of een telefoontje plannen. Je kan meteen verder met je volgende activiteit.

Meer weten?  

Benieuwd hoe onze software je werk makkelijker maakt? Neem dan contact op via sales@yoobi.nl. Onze specialisten helpen je graag bij het ontdekken van de voordelen voor jou en het samenstellen van jouw ideale pakket. Benieuwd naar de ervaringen van onze gebruikers? Lees dan de klantverhalen op onze website.

Start vandaag
Til jouw bedrijf naar een hoger niveau

Een stabiel en schaalbaar platform voor urenregistratie, projectmanagement, facturatie, CRM, verlofregistratie en onkostenregistratie. Met een persoonlijk proefaccount ontdek je zelf hoe intuitief onze software is. Plan direct een vrijblijvende demo.

Plan een demo

Ontdek Yoobi met een persoonlijke demo. Ontdek onze krachtige functionaliteiten en pas ze toe op jouw bedrijfsbehoeften.

Bedankt! Je bent toegevoegd aan de lijst.
Er ging iets verkeerd. Probeer het opnieuw alsjeblieft.

Bekijk de prijzen

Vergelijk functies en tarieven om met vertrouwen te starten. Bekijk nu de prijzen en optimaliseer je bedrijfsbeheer.

800+ bedrijven gingen je voor