Klantcase

Klantcase Bever Innovations

Bedrijf
Bever Innovations
Aantal gebruikers
55
Bedrijfstak
Zakelijke dienstverlening

In deze klantcase lees je hoe Bever Innovations de aanwezigheidsregistratie heeft verbeterd met Yoobi. 

Bever Innovations is opgericht in 1996 en richt zich volledig op LED-oplossingen voor de petrol-retailindustrie. Ooit begonnen met het repareren van prijs display systemen en inmiddels uitgegroeid tot marktleider op het gebied van intelligente verlichtingsoplossingen voor tankstations.

Met ruim 50 medewerkers vanuit het hoofdkantoor in Zierikzee werkt Bever Innovations aan projecten op tankstations over heel de wereld.

Patrick van Els is werkzaam als IT-proces consultant. Patrick:

Ik ben verantwoordelijk voor het stroomlijnen van IT-processen. Dat houdt in dat ik het aanspreekpunt ben voor de software binnen onze organisatie en dat ik de markt continue volg om de softwareontwikkelingen in ons vakgebied te signaleren. Een van mijn taken is het doorlichten van applicaties en zo nodig te vervangen door software die beter binnen onze organisatie aansluit.
Onze organisatie had behoefte aan een aanwezigheidsregistratiesysteem, om een goed beeld te vormen van de uren die medewerkers maken. Veel medewerkers hebben wisselende begin- en eindtijden, dus wij vinden het prettig als de medewerkers aangeven hoe laat ze de werkdag zijn gestart en geëindigd.
We hadden hier een applicatie voor ontwikkeld. Deze applicatie was in eigen beheer geschreven, maar gaf helaas regelmatig problemen. Hierdoor raakten medewerkers het vertrouwen kwijt en op diverse plekken ontstonden schaduwregistraties ter controle van de uren. Dat was voor ons de reden om op zoek te gaan naar een nieuwe tool. We hebben diverse softwareprogramma’s met elkaar vergeleken en geëvalueerd, waarna we Yoobi hebben geselecteerd.

Gebruiksgemak

Een van de redenen om over te gaan op Yoobi is dat dit de meest gebruiksvriendelijke en simpele oplossing voor ons is. Wij hebben geen uitgebreide oplossing nodig voor projectmanagement en planning, maar een goede oplossing waar wij dagelijks de begin- en eindtijd van een werkdag in kunnen vastleggen. Naast tijdregistratie hebben we de verlofmodule aangekocht, zodat we ook de vakanties en afwezigheid kunnen vastleggen.

Tijdregistratie

Medewerkers leggen de gewerkte uren vast in de weekregistratie, inclusief  . Yoobi rekent automatisch de tijd per dag en per week uit, gebaseerd op het contract. Een medewerker met wisselende werktijden kan hiervan afwijken.

Via de uitgebreide mogelijkheden binnen de applicatie hebben ze de tijd-voor-tijd functionaliteit zonder problemen kunnen implementeren. Hiermee kunnen medewerkers een tegoed opbouwen van verlof uren.

Onkosten

Geen rompslomp meer met bonnetjes die zoekraken, maar direct online overzicht via de onkosten module. Medewerkers fotograferen nu de bonnetjes en voegen deze toe aan de kosten welke ze registreren in de app of de webversie van Yoobi. Leidinggevenden krijgen automatisch een seintje van de applicatie om deze onkosten te beoordelen.

Voordelen

Het grootste voordeel van Yoobi is het gebruikersgemak. De medewerkers hebben weer vertrouwen in de correctie afhandeling van de geregistreerde uren. Daarnaast gebruiken we de uren voor onze salarisadministratie en hebben we handelingen omtrent onkosten versimpeld.


Meer informatie?

Voor meer informatie over urenregistratie of een van de andere modules van Yoobi, neem je contact op met onze specialisten of plan je direct een vrijblijvende demo.

Start vandaag
Til jouw bedrijf naar een hoger niveau

Een stabiel en schaalbaar platform voor urenregistratie, projectmanagement, facturatie, CRM, verlofregistratie en onkostenregistratie. Met een persoonlijk proefaccount ontdek je zelf hoe intuitief onze software is. Plan direct een vrijblijvende demo.

Plan een demo

Ontdek Yoobi met een persoonlijke demo. Ontdek onze krachtige functionaliteiten en pas ze toe op jouw bedrijfsbehoeften.

Bedankt! Je bent toegevoegd aan de lijst.
Er ging iets verkeerd. Probeer het opnieuw alsjeblieft.

Bekijk de prijzen

Vergelijk functies en tarieven om met vertrouwen te starten. Bekijk nu de prijzen en optimaliseer je bedrijfsbeheer.

800+ bedrijven gingen je voor