Nieuwe functionaliteiten

3 nieuwe functionaliteiten beschikbaar in Yoobi

3 nieuwe functionaliteiten beschikbaar in Yoobi. Zo kies je zelf welke e-mailnotificaties je ontvangt, gebruik je meerdere btw-codes en voeg je meerdere weekroosters toe. Ook komt in de herfst de koppeling met Loket beschikbaar.

Wij hebben afgelopen zomer niet stilgezeten. We introduceren 3 nieuwe praktische functies: de mogelijkheid om meerdere btw-verleggingscodes te selecteren, het toevoegen van verschillende roosters aan een contract en de optie om je af te melden voor interne notificatie-e-mails. Deze updates zijn bedoeld om je proces efficiënter te maken en je meer controle te geven binnen de vertrouwde Yoobi-omgeving. Ook komt in de herfst de koppeling met Loket beschikbaar!

Definieer zelf btw-verleggingscodes

Vanaf 31 augustus introduceren we de mogelijkheid om zelf btw-verleggingscodes te definiëren. In plaats van vast te houden aan 1 enkele btw-code, geven we je de vrijheid om te kiezen uit diverse codes die perfect passen bij jouw specifieke boekhoudpakket. Dit nieuwe niveau van flexibiliteit bied je de nauwkeurigheid en controle die je nodig hebt, zonder gedoe.

Via systeemvoorkeuren > financieel > btw verlegd pas je de btw-verleggingscodes naar wens aan. Of het nu gaat om btw op inkoop- of verkoopfacturen. Koppel simpelweg de codes aan je eigen trefwoorden of maak gebruik van de standaardopties – de keuze is aan jou.

Meerdere weekroosters toevoegen aan contracten

Vanaf half september voeren wij een verbetering door in de weekroosters bij een contract. In plaats van een nieuw contract aan te maken voor elk gewijzigd weekrooster, voeg je eenvoudig een nieuw rooster toe aan een bestaand contract.

Voor gebruikers van de verlofmodule is er een handige pop-up voor correcties op het verlofrecht en feestdagen. Het overzicht toont nu duidelijk meerdere roosters, inclusief begin- en einddata, waardoor je een helder inzicht hebt in wijzigingen van contracturen.

Afmelden voor notificatiemails

Wanneer je in Yoobi, bijvoorbeeld, uren, verlof of onkosten declareert, ontvang je hiervan met regelmaat notificatie e-mails. Om ervoor te zorgen dat je minder e-mails ontvangt introduceren we een nieuwe mogelijkheid: het afmelden voor notificatiemails.

Vanaf nu krijgen alle interne e-mails, zoals registraties, onkosten en verlof, een uitschrijflink voor notificaties via e-mail. Met 1 klik kom je in Yoobi, waar je bepaalt welke meldingen je wel en niet per mail wilt ontvangen. Standaard staan alle schuifjes uit. Zo kies je zelf welke meldingen je wilt ontvangen.

De geavanceerde instellingen geven je nog meer beheer over je notificaties. Bij je gebruikersprofiel krijg je nog altijd het volledige overzicht te zien. Hier pas je jouw voorkeuren aan voor zowel de app, desktop als subonderdelen.  

Binnenkort: koppeling met Loket

Het is zover! Deze herfst komt de koppeling tussen Yoobi en Loket beschikbaar. Deze koppeling brengt meerdere mogelijkheden met zich mee die je salarisadministratie naar een hoger niveau tillen.

Met de Loket-koppeling voeg je eenvoudig medewerkers toe. Ook synchroniseer je deze vanuit Loket. Maar er is meer: de koppeling biedt de mogelijkheid om looncomponenten van Loket te koppelen aan specifieke "Yoobi-onderdelen" zoals uren, kilometers, verlof, overwerk en onkosten. Dit vermindert fouten en vereenvoudigt het proces.

Daarnaast zorgt de koppeling ervoor dat data van Yoobi naar Loket wordt overgedragen op basis van de gekoppelde looncomponenten. Dit gebeurt per salarisperiode, wat zorgt voor een gestroomlijnde workflow. Als kers op de taart kunnen medewerkers nu ook hun salarisstroken downloaden via de rapporten, als dit zo is ingesteld bij de organisatie-instelling.  

Naast de Loket-koppeling bieden we ook een koppeling met Visma Nmbrs en koppel je via Zapier ook andere softwarepakketten.

Kortom, met toevoeging van Loket ben je klaar om je salarisadministratie naar een nieuw niveau van efficiëntie te tillen.

Vragen?

Heb je vragen over de nieuwe functionaliteiten? Stel deze dan via de blauwe help & support knop in jouw Yoobi-omgeving. Onze support specialisten staan voor je klaar. Wil je je pakket uitbreiden met 1 van onze modules of uitbreidingen? Neem dan contact op via sales@yoobi.nl.

Start vandaag
Til jouw bedrijf naar een hoger niveau

Een stabiel en schaalbaar platform voor urenregistratie, projectmanagement, facturatie, CRM, verlofregistratie en onkostenregistratie. Met een persoonlijk proefaccount ontdek je zelf hoe intuitief onze software is. Plan direct een vrijblijvende demo.

Plan een demo

Ontdek Yoobi met een persoonlijke demo. Ontdek onze krachtige functionaliteiten en pas ze toe op jouw bedrijfsbehoeften.

Bedankt! Je bent toegevoegd aan de lijst.
Er ging iets verkeerd. Probeer het opnieuw alsjeblieft.

Bekijk de prijzen

Vergelijk functies en tarieven om met vertrouwen te starten. Bekijk nu de prijzen en optimaliseer je bedrijfsbeheer.

800+ bedrijven gingen je voor