Veelgestelde vragen
Alles wat je wilt weten over onze software
Schrijf je in en blijf op de hoogte het laatste nieuws, artikelen en bronnen.
Algemeen
De grootste redenen om voor Yoobi te kiezen zijn de flexibiliteit van het pakket, je kiest zelf je modules met uren en projecten als de basis. Onze support wordt gemiddeld beoordeeld met een 9. Dit is hoger dan je bij veel software aanbieders ziet en dat zie je terug in onze service. Daarnaast geloven wij er in dat ieder bedrijf een goed softwarepakket verdient voor een eerlijke prijs. Daarom houden we de implementatiekosten laag en de prijzen van de software acceptabel. En als klap op de vuurpijl worden er ook nog eens wekelijks updates aangebracht om te software te verbeteren.
Jazeker! Opschalen is altijd mogelijk, dit regel je zelf en is in een paar klikken gedaan. Afschalen is mogelijk aan het einde van je abonnement. Afhankelijk van hoeveel flexibiliteit hierin nodig is kies je daarom voor een maand- kwartaal-of jaarabonnement.
We bellen je zodra je op onze website een aanvraag doet. We komen graag persoonlijk met je in contact om je zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Bovenaan deze pagina vind je een link om je met je zakelijke e-mail adres in te schrijven voor onze maandelijkse nieuwsbrief.
Kies voor een vrijblijvend proefaccount of plan een demo in met 1 van onze specialisten. Samen kijken we wat er het beste bij jouw bedrijf past. Je krijgt 2 weken de tijd om onze software kosteloos te testen. Uiteraard staan we voor je klaar wanneer je vragen hebt.
Dit is afhankelijk van de modules die je kiest. Wanneer je voor Yoobi kiest dan helpen we je een aantal uur met de inrichting. Tijdens deze sessies helpen we je alles goed in te stellen zodat jij een vliegende start maakt. Er zijn importbestanden beschikbaar om soepel al jouw gegevens in Yoobi te importeren.
Tijdens een demo laat 1 van onze specialisten je zien wat er allemaal mogelijk is. Vooraf aan de demo bespreken we over welke modules je meer wilt weten. Afhankelijk van de modules die je kiest duurt een demo 30 tot 60 minuten. Hierna ga je zelf aan de slag met het testen van de door jou gekozen modules. Tijdens dit proces staan onze specialisten voor je klaar om je te ondersteunen.
De kosten van Yoobi zijn afhankelijk van het aantal gebruikers en de gekozen modules. Je kiest de modules die je nodig hebt en betaalt op deze manier nooit voor functionaliteiten die je niet gebruikt. Meer informatie vind je op onze tarievenpagina.
Support
Veel antwoorden op jouw vragen vind je zelf op onze uitgebreide helpsite. Vanuit jouw persoonlijke Yoobi-omgeving zie je in het help menu gerelateerde onderwerpen of zoek je naar je vraag. Kom je er toch niet uit? Dan dien je je eenvoudig een supportvraag in vanuit de software. Je ontvangt dan zo snel mogelijk antwoord van 1 van onze specialisten. Indien nodig bellen ze je op om je te helpen.
In Yoobi registreer je uren via desktop of App. Je registreert uren op projecten en activiteiten. Dit wijst zichzelf en is erg intuïtief. Er zijn geen ingewikkelde implementatieprocessen en we helpen je uiteraard bij de inrichting van het urenregistratiesysteem en staan voor je klaar als je vragen hebt.
Kies voor een vrijblijvend proefaccount of plan een demo in met 1 van onze specialisten. Samen kijken we wat er het beste bij jouw bedrijf past. Je krijgt 2 weken de tijd om onze software kosteloos te testen. Uiteraard staan we voor je klaar wanneer je vragen hebt.