Sneller antwoord op je vraag!
Met deze tips krijg je sneller antwoord op je vraag.
Het Yoobi Support team ontvangt iedere week een groot aantal vragen. Uiteenlopend van hulp-vragen, advies rondom inrichting, de werkwijze van bepaalde instellingen tot foutmeldingen. Om iedereen een constructief antwoord te kunnen geven -zonder aannames te doen- zijn er aantal dingen die je kan doen bij het indienen van een melding. Met deze tips krijg je sneller een gewenst antwoord op je vraag.
Tip 1: Geef aan om wie het gaat
Wij ontvangen regelmatig support-meldingen die ingediend worden door een collega of de interne beheerder van Yoobi. Uit de melding kunnen we niet altijd opmaken om wie het gaat. Geef daarom duidelijk aan of de vraag op jou betrekking heeft, of dat het om iemand anders gaat.
Tip 2: Geef aan om wat het gaat
Als je een vraag hebt over een project, factuur, verkoop, enz., vermeld dan ook het factuur-, verkoop- en/of projectnummer. Zijn er uren van een medewerker bij betrokken, geef dan ook aan om welke medewerker het gaat en welke uren in welke periode het betreft. Heb je een vraag over een rapport, vermeld dan de rapportnaam en geef aan welke filters je gebruikt hebt (nog makkelijker: Maak hier een screenshot van, tip 5).
Tip 3: Beschrijf wat je hebt gedaan
Wat was je aan het doen? Laat ons weten welke stappen je hebt doorlopen en waar je op hebt geklikt, in welk scherm. Het helpt als je aangeeft in welke browser je werkt en wat het versienummer is. Als je zelf hebt gezocht naar een antwoord op je vraag vinden we dat ook prettig om te weten.
Tip 4: Laat ons weten wat je verwacht
Vertel ons wat je verwachtte en wat er uiteindelijke gebeurde. Om je goed op weg te helpen willen we weten wat je wil bereiken. Vervolgens adviseert ons support-team je hoe je dat het beste bereikt.
Tip 5: Stuur een screenshot mee
Laat ons zien wat er gebeurde door een screenshot aan te leveren. Zo zien wij exact welke foutmelding er verscheen en in welk scherm je op dat moment werkte. Na het indienen van een supportmelding (via de ‘Help’-knop rechtsboven in je Yoobi scherm) ontvang je een e-mail ter bevestiging. Stuur je screenshot(s) als reply op deze e-mail naar ons toe. Laat hierbij de titel van de e-mail intact. De screenshots worden dan aan je melding toegevoegd.
Tip 6: Geef aan hoe we je kunnen bereiken
In sommige gevallen vragen we om verduidelijking, zodat we de situatie kunnen reproduceren. Dit helpt ons de oorzaak te achterhalen en de melding te voorkomen. Het is daarom praktisch als je bereikbaar bent voor vragen en die vervolgens ook vlot beantwoord.
Zo kunnen we je vraag sneller beantwoorden
Met deze uitgebreide informatie zijn we in staat je melding vlot en adequaat op te pakken. We streven ernaar je zo goed mogelijk te helpen en je vraag zo goed mogelijk te beantwoorden.
Voor ondersteuning bij het dagelijks gebruik leveren wij standaard support aan onze klanten. Binnen drie werkdagen ontvangen zij een antwoord op hun vraag. Wil je sneller antwoord op je vragen, dan kun je je licentie uitbreiden met premium support en ontvang je binnen 1 werkdag een terugkoppeling.
-
Gepubliceerd op:03-12-2018
-
Gemaakt door:Sarah Kocken
-
Bijgewerkt op:01-05-2019
-
Tag:support
-
Delen:inDelen