Yoobi nieuwsbrief juni
In deze nieuwsbrief aandacht voor komende wijzigingen aan de CRM-module en de vorige versie van Yoobi is niet meer beschikbaar.
In deze nieuwsbrief meer over het uitfaseren van de vorige versie van Yoobi, voortgang rond ontwikkeling van de CRM-module en wat meer informatie over onze collega's.
Vooruitgang en vernieuwing
We hebben het al eerder aangekondigd en deze week is het zover: we zullen vanaf vrijdag 28 juni de vorige versie van Yoobi niet meer ondersteunen. De knop om terug te keren naar de vorige versie is dan niet meer beschikbaar.
Veranderingen in de CRM-module
Yoobi heeft, naast uren- en projectregistratie, ook een uitgebreid CRM systeem inclusief verkopen en offertes. Op basis van feedback van gebruikers is eerder dit jaar besloten om deze module geheel te herzien
Belangrijkste reden van deze vernieuwing is om meer inzicht in relaties te verkrijgen en nog sneller taakregistraties te kunnen maken. We hebben al een koppeling met Microsoft Office 365, waarbij e-mail kan worden opgeslagen op de klantkaart, verkoop óf bij een project. Dit gaan we verder uitbreiden met onder andere een agenda-koppeling.
Wijzigingen publiceren we op de helpsite én in de Yoobi applicatie zelf (vraagteken › over Yoobi). Bekijk hier alle release notes
Twinfield hercertificering
Eerder dit jaar zijn wij opnieuw gecertificeerd voor onze koppeling met Twinfield. Deze koppeling zorgt voor een naadloze integratie tussen Yoobi en Twinfield voor zowel het aanleveren van factuurinformatie aan Twinfield, als het uitvragen van betaal-informatie van de aangeleverde facturen.
Sales, support en development
Afgelopen maanden zijn we bij Yoobi druk bezig geweest ons team uit te breiden. In april is Oskar op development gestart. In mei hebben we onze nieuwe collega Jurelyn op sales en in juni is Ruthger bij de afdeling support gestart.
Komende maand mogen we Mark toevoegen aan het development team. We hebben nog een aantal vacatures open staan waaronder enkele afstudeer plekken voor studenten TI,INF,CMI of BI. Weet je iemand met interesse in het werken bij een innovatief cloud software bedrijf in de regio Rotterdam? Verwijs ze dan ook eens naar onze vacature-pagina.
Hulp bij het gebruik van Yoobi
Wist u dat we een sectie met veelgestelde vragen én antwoorden hebben toegevoegd aan onze support site? Voordat u een melding indient kunt u hier kijken of er niet al een antwoord op uw vraag is gepubliceerd. Supportmeldingen kunt u het beste aanmaken als u bent ingelogd in Yoobi. (de blauwe knop: support)
Ondersteuning nodig?
Binnen Yoobi kun je helpinformatie vinden door gebruik te maken van het vraagteken en dan op 'help' te klikken. Doe dit vanaf het onderdeel in Yoobi waarover je hulp wenst. Het onderdeel 'licentie informatie' toont een overzicht van de onderdelen van het abonnement.
Heb je een vraag over een van de onderwerpen in deze nieuwsbrief? Neem contact met ons op via een support aanvraag, via een e-mail aan sales@yoobi.nl of bel ons op +31(0)181 69 76 70 en we vertellen je graag meer.
Met vriendelijke groet,
Jaco, Jurriaan, Vincent, Bram, Mercedes, Iris, Axel, Bas, Oskar, Mark, Charlotte, Jurelyn, Jessica en Ruthger
-
Gepubliceerd op:24-06-2019
-
Gemaakt door:Vincent Egt
-
Bijgewerkt op:28-06-2019
-
Tag:nieuwsbrief
-
Delen:inDelen