Yoobi Nieuwsbrief december 2019

In deze nieuwsbrief van deze maand tips voor een vloeiende jaarwisseling in Yoobi. Verder informatie over de aanwezigheid van support tijdens de feestdagen en over aangepaste tarieven.


Vliegende start van 2020

Wij hebben een blog voor onze klanten gepubliceerd met daarin een aantal tips om in het nieuwe jaar een vliegende start te maken. De blog bevat een lijst waarmee je alle onderdelen in Yoobi checkt. Zo zorg je ervoor dat je administratie vlekkeloos van start gaat in 2020.

Support tijdens de feestdagen

Tijdens de feestdagen hebben wij aangepaste openingstijden. Hierdoor kan ook de responsetijd wijzigen:

  • 24 december tot 16:00 uur bereikbaar
  • 25 en 26 december zijn wij niet aanwezig
  • 31 december tot 16:00 uur bereikbaar
  • 1 januari zijn wij niet aanwezig

Aanpassingen tarieven

Voor alle abonnementen die vanaf 1 februari 2020 worden gefactureerd, geldt een tariefwijziging. Dit zijn de tariefwijzigingen bij jaarabonnementen:

  • Urenregistratie gebruikers Basic wijzigt van €41,50 naar €42,50 per gebruiker
  • Urenregistratie gebruikers Corporate wijzigt van €34,50 naar €35,50 per gebruiker
  • CRM-gebruikers Basic wijzigt van €109,50 naar €110,50 per gebruiker
  • CRM-gebruikers Corporate wijzigt van €136,50 naar €137,50 per gebruiker
  • Verlofregistratie gebruikers wijzigt van €6,50 naar €7,50 per gebruiker

Ook voor kwartaal- en maandabonnementen geldt er een tariefwijziging. Wil je hier meer informatie over, neem dan contact op met onze afdeling Sales via sales@yoobi.nl.

Wijzigingen in je abonnement:

Voor alle abonnementen geldt dat je opzeggingen van gebruikersaccounts en/of modulen zelf voorafgaand aan de prolongatietermijn per e-mail moet doorgeven. We sturen een e-mail ter herinnering aan de bij ons bekende contactpersoon. Voor bijbestellingen van gebruikersaccounts geldt dat deze direct worden doorgevoerd nadat je de bestelling hebt gedaan.

Wijzigingen in de voorwaarden:

Sinds september 2019 hanteren wij gewijzigde voorwaarden. Wanneer niet aan de betaling voldaan is, zullen wij de toegang tot de Yoobi-omgeving blokkeren totdat de betaling is voldaan.

Resultaten enquête

In oktober hebben wij onze gebruikers benaderd om een korte enquête in te vullen. Wij hebben de input geanalyseerd en willen de deelnemers nogmaals bedanken voor de input! Deelnemers die aangegeven hebben mee te willen werken aan het vervolgonderzoek, zullen wij op termijn hiervoor benaderen. Uit de enquête is gebleken dat er behoefte is aan overzicht en inzicht.  Op dit moment zijn wij dan ook bezig met het nog makkelijker en overzichtelijker maken van de menu’s ‘Relaties’ en ‘Projecten’ in Yoobi. Wij willen ervoor zorgen dat gebruikers snel inzicht hebben in relatie- en projectgegevens.

Ook buiten het onderzoek staan wij bij Yoobi altijd open voor opmerkingen en feedback. Dit kan via een supportmelding.

Wij wensen je hele fijne feestdagen en alvast een succesvol 2020!

  • Gepubliceerd op:
    17-12-2019
  • Gemaakt door:
  • Bijgewerkt op:
    12-10-2022
  • Tag:
    Vliegende start,Nieuwsbrief
  • Delen:
    Delen

Ontvang de nieuwsbrief: