Yoobi Nieuwsbrief april 2020
In de nieuwsbrief van deze maand willen we je graag op de hoogte brengen over onze nieuwe voorwaarden, het volgen van de status van je ingediende ticket, kolommen toevoegen en verplaatsen in lijsten en lees onze nieuwe blog over tools en productiviteit!.png)
In de nieuwsbrief van deze maand willen we je graag op de hoogte brengen over onze nieuwe voorwaarden, het volgen van de status van je ingediende ticket, kolommen toevoegen en verplaatsen in lijsten en lees onze nieuwe blog over tools en productiviteit!
Nieuwe voorwaarden
Vanaf 16 april 2020 zijn we overgestapt op nieuwe voorwaarden van NLdigital. Voor nieuwe klanten houdt dit in dat wanneer je tijdens de aanvraagprocedure akkoord gaat met onze voorwaarden, je ons toestemming geeft om je telefonisch of per e-mail te benaderen voor meer informatie en/of het toesturen van Yoobi nieuwsbrieven en mailingen. We benadrukken dat we jouw gegevens enkel gebruiken voor bedrijfsdoeleinden en dat deze nooit worden doorverkocht of openbaar worden gemaakt.
De voorwaarden zijn te downloaden op de pagina voorwaarden, op deze pagina vind je hier meer informatie over.
Kolommen toevoegen en verplaatsen in lijsten
In Yoobi kan je in lijsten zelf bepalen welke kolommen je wilt zien en in welke volgorde. Bij het sleuteltje rechts geef je zelf aan welke kolommen voor jou belangrijk zijn in je dagelijkse werk. Wil je gelijk het telefoonnummer van een klant in beeld, of wil je van een project gelijk zien hoeveel uren er zijn verbruik t.o.v. het budget? Selecteer dan deze kolommen. Lees hier meer over de lijstweergave mogelijkheden in Yoobi,

De indeling kan er als volgt uit zien?

Tools & productiviteit
Omdat we al een tijdje thuiswerken hebben wij een blog geschreven over productiviteit. Een aantal medewerkers binnen de organisatie hebben aangegeven dat ze het moeilijk hebben met fulltime thuiswerken. Door het schrijven van de blog willen wij inzicht geven in de tools die wij gebruiken. Ook hebben we een aantal tips voor je op een rijtje gezet om de productiviteit te behouden! De blog over productiviteit lees je hier!
Bereikbaarheid
Op 21 april 2020 tijdens de persconferentie van minister-president Mark Rutte is bekend geworden dat de adviezen van het RIVM van kracht blijven tot 20 mei. Dit betekent voor onze organisatie dat ook collega’s thuis zullen werken. Hiermee willen wij als organisatie nogmaals benadrukken dat het kan dat wij telefonisch minder bereikbaar zijn dan normaal. Voor spoedgevallen zijn wij telefonisch bereikbaar, wanneer dit niet het geval is verzoeken wij je vriendelijk om een voicemail achter te laten dan bellen we terug.
Wil je sneller geholpen worden? Dan raden wij je aan om een supportmelding aan te maken vanuit Yoobi. Klik hiervoor rechts in je Yoobi scherm op ‘Help & Support’ en kies ‘Support melding’.
Status ticket
Na het maken van je supportmelding kan je nu ook de status volgen. Na het indienen van een supportmelding vind je nu in het `Help & Support`scherm in Yoobi naast de knop `Support melding` de knop `Ingediend`. Wanneer je hierop klikt wordt de status van je ticket(s) weergegeven.
In de afbeelding links het `Help & Support` scherm, rechts het scherm, rechts het scherm als je op de knop `Ingediend` klikt.


Vragen?
Neem contact met ons op via een supportaanvraag of via een e-mail aan sales@yoobi.nl. Of bel ons op +31 (0) 181 69 76 70 en spreek een voicemail in.
-
Gepubliceerd op:30-04-2020
-
Gemaakt door:Vincent Egt
-
Bijgewerkt op:12-10-2022
-
Tag:Productiviteit,Lijsten,Nieuwsbrief
-
Delen:inDelen