Nieuwsbrief Yoobi januari
Met hierin tips voor facturatie en een update over het vernieuwde ontwerp van Yoobi.
Op dit moment werken onze ontwikkelaars aan de lancering van het vernieuwde Yoobi. In 2017 zijn we gestart met dit traject en dit heeft onder andere geresulteerd in de nieuwe vormgeving die in het voorjaar van 2018 beschikbaar kwam. Het ontwerp is logisch opgebouwd, werkt sneller en geeft meer inzicht in projecten. Krachtig en logisch; dat is waar Yoobi voor staat. Sinds kort geven wij prospects toegang tot het vernieuwde ontwerp door demo-accounts voor hen aan te maken. De ervaring en feedback van deze gebruikers passen we toe op het ontwerp. Ook benaderen we enkele klanten om hun mening uit te vragen. Zo werken we naar een definitieve versie voor alle klanten toe. Zodra er duidelijk is wanneer we met de vernieuwde versie gaan werken communiceren we dat in de nieuwsbrief en via de website. Facturatietips
Standaard software op maat
Yoobi is modulaire software en bestaat uit vaste modules. Selecteer de onderdelen die je nodig hebt en stel een pakket samen wat aansluit op jouw wensen. Aanpassingen in onze software zijn niet mogelijk. Als er vanuit jouw organisatie een wens ontstaat om iets aan te passen in Yoobi, dan kun je dat aan ons kenbaar maken (op deze pagina lees je hoe wij nieuwe functionaliteiten ontwikkelen). Op dit moment gaat onze volledige aandacht uit naar het vernieuwde ontwerp van Yoobi en worden er geen wensen opgepakt, mits dit een significante verbetering voor alle gebruikers oplevert. Consultancy Voor ondersteuning kun je een beroep doen op onze consultants. Zij geven extra uitleg of adviseren je bij de inrichting van Yoobi. Ook bij de ingebruikname van onze software denken zij graag met je mee. Neem contact met ons op via sales@yoobi.nl of 0181-697670 om een afspraak te maken. Met vriendelijke groet, Jaco, Jurriaan, Vincent, Bram, Bas, Axel, Mercedes, Iris, Sarah, Jessica en Charlotte |