Nieuwsbrief april

 

Op korte termijn lanceren we het vernieuwde ontwerp van Yoobi. In deze blog zie je een voorproefje van het ontwerp en leggen we uit wat we aanpassen.

Inmiddels werken wij intern met de nieuwe versie van Yoobi. Binnenkort starten de eerste klanten met het vernieuwde Yoobi. Deze organisaties zijn door ons geselecteerd en benaderd. Het zijn uiteenlopende organisaties, die op verschillende manieren van Yoobi gebruik maken. Op die manier kunnen wij de eerste kinderziektes (als die er zijn) boven water te krijgen en direct verhelpen.

Afhankelijk van hun feedback en de ervaringen die deze organisaties op doen, bepalen wij wat de definitieve datum wordt voor de migratie. Je kunt er vanuit gaan dat dit een donderdagavond zal zijn, zoals je dat van ons gewend bent bij releases.

Support pagina's

Onze collega Iris heeft de afgelopen periode veel tijd gestoken in het schrijven van help-teksten. Inmiddels heeft zij over alle schermen in Yoobi teksten geschreven die je helpen het antwoord op je vraag te vinden. Je leest meer over handige functies van verschillende modules of tips voor het gebruiken van functionaliteiten.

Je vindt deze teksten via de help-knop rechts bovenin Yoobi. Onder het kopje ‘help’ vind je de supportpagina’s. De informatie die je te zien krijgt, wordt bepaald door de module en het scherm waar je op dat moment mee werkt, het is dus altijd toegespitst op het onderwerp waar je op dat moment mee bezig bent. Op onze website staat een volledig overzicht van alle onderwerpen. Gebruik de zoek-functie om snel de resultaten te filteren.

Privacy Awareness

Alle medewerkers van Yoobi hebben een presentatie gekregen over de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG). Hierin is de nadruk gelegd op een zorgvuldige omgang met persoonsgegevens en risico’s van een verkeerd geadresseerde e-mail, een verloren smartphone of inloggegevens die in verkeerde handen vallen. Binnenkort publiceren wij een blog over de maatregelen die wij hebben getroffen en hoe je als klant om kunt gaan met verzoeken omtrent de AVG.

Yoobi in het Duits

Op donderdagavond brengen wij een nieuwe hotfix voor Yoobi uit, met hierin een verbeterde vertaling van Yoobi in het Duits. Het is al mogelijk om je taal instelling om te zetten naar het Duits, maar vanaf vrijdag zijn er meer woorden vertaald en hebben diverse woorden een andere (betere) vertaling gekregen. De vertaling van de Yoobi App is ongewijzigd.

Hoe kunnen we je verder helpen?

Heb je een vraag naar aanleiding van deze nieuwsbrief? Leg het aan ons voor door een e-mail te sturen naar sales@yoobi.nl .

Op vrijdag 27 april is ons kantoor gesloten vanwege Koningsdag, wij leveren die dag geen support.

Met vriendelijke groet,

Jaco, Jurriaan, Vincent, Bram, Bas, Axel, Patrick, Mercedes, Iris, Sarah, Jessica en Frank