Klantcase Felton

Berekeningen voor verlof gaan automatisch en dit hoeft niet langer handmatig. Voor de Office Manager van Felton is dit een van de meest waardevolle aspecten. 

 

ICT Dienstverlener Felton is gespecialiseerd in ICT-Outsourcing en Security. De medewerkers van Felton ondersteunen en adviseren hun klanten op het gebied van informatie en communicatietechnologie. De belangrijkste aspecten van de dienstverlening is dat de oplossingen schaalbaar, flexibel en duurzaam zijn.

Carolien Breijer is als Office Manager verantwoordelijk voor Yoobi binnen de organisatie. Ze is nauw betrokken bij het gebruik van Yoobi. Carolien: “Op dit moment nemen we verschillende modules van Yoobi af, zoals urenregistratie, het extern goedkeuren van uren en verlofregistratie.

Tijdswinst

Het werken met Yoobi heeft ons veel tijd opgeleverd. In het verleden registreerde iedereen gewerkte uren in een open source-applicatie in combinatie met Excel sheets.

Inmiddels boeken medewerkers hun uren via de desktop of met de app. Yoobi stuurt automatisch reminders als de timesheets niet op tijd worden gesloten. Vervolgens halen we de declarabele uren uit het systeem en factureren die uit. Naast urenregistratie gebruiken we de verlofmodule. Medewerkers vragen digitaal verlof aan en we kunnen dit eenvoudig accorderen. Het toewijzen van overwerkuren met verschillende overwerkpercentages is ook een flinke verbetering.

Volledig digitaal

Dankzij Yoobi is alles digitaal, het systeem maakt zelf berekeningen en dit hoeft niet langer handmatig. Voor ons is dit een van de meest waardevolle aspecten.

Ondersteuning 

Onlangs merkte ik dat er iets niet goed ging met de berekening van het verlof bij een medewerker die uit dienst ging. Hiervoor heb ik contact opgenomen met het Yoobi Support Team, en toen is er een hotfix gekomen, waarmee het probleem opgelost was.

Ik zou Yoobi zeker aanbevelen. Vanwege de prijs, de mogelijkheden en gebruiksvriendelijkheid”.

  • Gepubliceerd op:
    19-09-2018
  • Gemaakt door:
    Sarah Kocken
  • Bijgewerkt op:
    10-10-2018
  • Tag:
    klantcase
  • Delen:
    Delen