Hoe CRM je projecten versterkt


Binnen Yoobi zijn projecten de dragers van alle informatie. Een project krijgt een of meerdere activiteiten onder zich en wordt gekoppeld aan een klant. Je kiest welke groepen en medewerkers actief zijn en kent hen registratierechten toe.   

Projectmanagement

Als een project groot of ingewikkeld wordt, is het zinvol om het op te splitsen in deelprojecten. Deelprojecten worden als zelfstandige onderdelen uitgevoerd, maar hebben wel met elkaar te maken en werken samen toe naar 1 doel. Elk deelproject heeft een eigen projectmanager. De projectmanager die voor het hoofdproject verantwoordelijk is, zorgt ervoor dat de deelprojecten op elkaar blijven aansluiten.

Hoe zorg je ervoor dat projectmanagers en medewerkers van verschillende projecten en afdelingen efficiënt samenwerken? Door informatie op 1 plek te beheren en gebruiken.

Actief relatiebeheer

Yoobi CRM is de centrale plek binnen jouw organisatie, waar collega’s samen werken aan relaties. Van lead tot klant, van offerte tot factuur. Sla documenten op, registreer contactmomenten en plan nieuwe taken in.

De CRM Module van Yoobi bestaat uit verschillende onderdelen. Je kiest de functionaliteiten die je nodig hebt en daar betaal je voor.

Met de basismodule CRM beschik je over de volgende functies:

  • Opslaan van relaties en contactpersonen
  • Categoriseren van relaties
  • Selecties maken en exporteren
  • Taken aanmaken bij relaties
  • Activiteiten inplannen
  • Koppel CRM met je Outlook of Gmail (agendabeheer en e-mails opslaan in het CRM)

Klantkaart

De overzichtspagina van een relatie brengt alle relevante informatie samen op een overzichtelijke manier. Yoobi haalt deze informatie uit de verschillende modules die je afneemt. Via de knop geschiedenis bekijk je de meest recente aanpassingen.

 

Samenwerken aan targets

Kies voor een uitbreiding door een van deze sales-functies te gebruiken:

  • Bijlagen opslaan
  • Targets vastleggen
  • Offertes opmaken en online laten ondertekenen
  • Verkopen registreren en online factureren
  • Onvoldoende ruimte om informatie weg te schrijven? Kies voor de module ‘vrije velden’ om extra velden toe te voegen aan relaties
  • Workflow samenstellen. Een vaste reeks van opvolgende taken efficiënt afhandelen met collega’s, kan met behulp van deze module

Bij alle onderdelen van onze CRM-oplossing krijg je premium ondersteuning van het Yoobi Support Team.

Beschikbaarheid

Yoobi is bereikbaar via de desktop en via onze gratis Yoobi App. Met de app synchroniseer je naadloos de webversie van Yoobi. Dit maakt het mogelijk om op elk moment actuele informatie over relaties en verkopen op te roepen. Zo kun je overal samenwerken en heb je altijd alle belangrijke klantinfo bij de hand.

Ondersteuning

Door CRM te gebruiken, heb je veel uiteenlopende mogelijkheden om grip te houden op de voortgang van taken. Maar er zijn ook andere (eenvoudige) mogelijkheden, die jou helpen je projecten tot een goed resultaat te brengen. Neem contact met ons op en leg je verzoek aan ons voor, we denken graag met je mee. Onze consultants hebben jarenlange ervaring en weten exact welke instellingen jouw organisatie nodig heeft om je doelen op tijd te behalen.

Ga direct aan de slag
Gratis 41 dagen demo!