Communicatie via Yoobi
Breng medewerkers eenvoudig op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen en deel informatie over projecten en activiteiten.
In dit artikel vertellen we hoe je het beste informatie deelt via Yoobi. Hoe breng je medewerkers snel op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen en waar communiceer je belangrijke bedrijfsinformatie? Dit zijn onze tips om iedereen snel en eenvoudig op de hoogte te brengen.
Nieuws updates via het dashboard
Heb je belangrijke informatie, die je met alle gebruikers van Yoobi wil delen? Kies dan voor de informatie-wizard op het dashboard. Beheerders van Yoobi bepalen welke tekst er in dit vak wordt getoond. Ideaal om mededelingen te doen, reminders te plaatsen of de handleiding van Yoobi te delen. In dit vak heb je ook de mogelijkheid een link op te nemen, zodat je medewerkers direct een handleiding of webpagina kan aanbieden.
Beheerders van Yoobi bewerken de tekst via Beheer > Systeemvoorkeuren > Website Content > Loginpagina: Welkomst tekst.

Tip: Voeg de widget Yoobi Weblog toe aan je dashboard, om de meest recente blogs te lezen. In onze blogs delen we handige tips en laten we je als eerste kennismaken met nieuwe functionaliteiten.
Communicatie voor projectmanagers
Projectmanagers hebben een belangrijke rol binnen Yoobi. Bij die rol horen taken die de voortang van een project kunnen bespoedigen of vertragen. Omdat we onze klanten graag helpen en projectmanagers willen helpen om tijd te besparen, hebben we notificaties aangemaakt speciaal voor medewerkers met de projectmanagersrol binnen Yoobi. Zo communiceert Yoobi wanneer een offerte is goedgekeurd, of wanneer een factuurvoorstel is goedgekeurd.
Communicatie rondom relaties
Deel belangrijke informatie over relaties op de klantkaart door een notitie aan te maken. Je kunt een notitie voor jezelf aanmaken, of zichtbaar maken voor alle collega’s. Zo zorg je ervoor dat iedereen direct weet wat er speelt als de relatie in beeld komt.


Documenten delen
Maak gegevens beschikbaar voor anderen door ze op te slaan in Yoobi of koppel (bijvoorbeeld) met Dropbox. Vanuit deze Cloud opslag kun je bestanden delen met anderen, zowel binnen als buiten je organisatie.
Afspraken delen
Plan taken en activiteiten in via de agenda van Yoobi en deel deze met collega’s. Via de optie ‘toon taken van groep’ (optie staat onder het tandwiel, rechts bovenin) heb je inzicht in de geplande werkzaamheden van collega’s uit jouw groep. Je maakt een groep aan via de optie Beheer > Systeemvoorkeuren > Gebruikers en rechten > Groep aanmaken. Een groep kun je koppelen aan projecten, rechten en taken.
Verder praten?
Wij luisteren eerst naar jouw wensen en vertellen graag meer over de mogelijkheden van Yoobi en de modules die wij aanbieden.
Gratis 41 dagen demo!
-
Gepubliceerd op:16-01-2018
-
Gemaakt door:Sarah Kocken
-
Bijgewerkt op:19-09-2022
-
Tag:taakbeheer
-
Delen:inDelen