Veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik kennismaken met Yoobi?

    Kies voor een gratis demo-account of laat onze accountmanager een demonstratie geven van Yoobi. We kunnen een bezoekafspraak voor je inplannen of een online schermdeling inplannen. 

  • Inloggen of inschrijven?

    Yoobi nieuw voor je? Download de app en kies voor ‘inschrijven’. Maak je al gebruik van Yoobi? kies voor ‘inloggen’ om in te loggen met je bestaande inloggegevens.
     

  • Hoe stuur ik een activatiemail? 

    Een nieuwe medewerker ontvangt automatisch een e-mail om de account te activeren. Na 7 dagen vervalt de link en kun je de e-mail opnieuw versturen via Personeel > Medewerkers > overzicht > rechts bovenin ‘mail nieuw wachtwoord invoeren’

  • Hoe deblokkeer ik een medewerker? 

    En geblokkeerde medewerker kun je via de knop ‘Deblokkeren’ weer deblokkeren. Deze knop is zichtbaar rechtsboven op de overzichtspagina van de medewerker. 

  • Standaard of premium support? 

    Voor ondersteuning bij het dagelijks gebruik leveren wij standaard support aan onze klanten. Binnen drie werkdagen ontvangen zij een antwoord op hun vraag. Bij premium support is dat binnen 1 werkdag. 

  • Hoe verloopt de inrichting? 

    Als je met Yoobi start, stel je eerst de gegevens van jouw organisatie in. Deze gegevens voer je handmatig in of via een import. Onze consultants begeleiden je hierbij. 

  • Kan ik extra consultancy afnemen?  

    Dat kan. Als na de inrichting en instructie behoefte is aan extra begeleiding kan onze consultant dit verzorgen. Het tarief voor consultancy op locatie bedraagt € 100,- per uur exclusief € 75,- reiskosten.
     

  • Waarom kan ik geen uren registreren? 

    Dat kan drie dingen betekenen. De medewerker heeft geen registratierechten op die activiteit, de activiteit is gesloten (status of einddatum), of het project is gesloten (status of datum) waardoor er geen activiteiten worden getoond.