Over Yoobi
Wij zijn Yoobi
Het adres voor software die alle bedrijfsprocessen samenvoegt en beheert. Vanaf het eerste uur ontwikkelen we door en bouwen we verder. Zo maken we een complete softwareoplossing passend bij jouw bedrijf. Elk vraagstuk komt bij ons op tafel en we gaan geen uitdaging uit de weg.
Visie en missie
Altijd vol gas voor onze klanten en gebruikers.
Onze software wordt ontwikkeld door onze eigen specialisten, mét input en feedback van onze klanten. Naast het ontwikkelen gebeurt het ontwerpen, testen en de volledige supportafhandeling binnen onze eigen 4 muren. Alles bij elkaar, net als jouw bedrijfsprocessen in Yoobi.
Flexibel
Meebewegen met de markt, vraag, technologie en altijd ons gevoel volgen. Alleen zo komen we tot de beste oplossing.
Klantgericht
Zonder klanten, geen werk. We bouwen voor en mét onze klanten en zorgen voor de best mogelijke service.
Innovatief
Vooruitkijken en innoveren doen we graag. Op onze creativiteit en ambitie zit geen stop en dat zie je terug in onze software.
Geschiedenis
Van toen naar nu
Ons bedrijf werd gestart door 3 personen met een visie en focus op eenvoudige online urenregistratie. Inmiddels bestaat het team van Yoobi uit 20 specialisten en is de oplossing doorontwikkeld naar schaalbare, stabiele software voor het stroomlijnen en optimaliseren van bedrijfsprocessen. Alles goed geregeld in 1 pakket.
Lees onze nieuwste artikelen
Yoobi nog completer met nieuwe boekhoudkoppeling, timer en nieuwe module
Bij Yoobi zitten we nooit stil en blijven we onze software continu ontwikkelen. Ons development team werkt momenteel hard aan een volledig nieuwe module, maar ook is de boekhoudkoppeling met AFAS Profit bijna gereed én werken we aan een nieuwe functionaliteit. Met deze 3 ontwikkelingen maken we onze software nóg completer. In dit blog vertellen we je er meer over.
Tijd besparen door goed documentbeheer
Hoeveel tijd ben je kwijt met het steeds opnieuw maken van dezelfde documenten? Als bedrijf produceer je aan de lopende band verschillende soorten documenten zoals leaseovereenkomsten, verwerkersovereenkomsten, algemene voorwaarden, handleidingen en bruikleenovereenkomsten. Het doel hiervan is om al je processen soepel te laten verlopen. Maar hoe efficiënt ben jij hiermee bezig en hoeveel tijd valt hier te winnen door processen te optimaliseren? Tijdens het door ons georganiseerde webinar ‘Zo maak je documenten met Yoobi CRM’ gingen we dieper in op de mogelijkheden en voordelen.
Grote verbeteringen op komst
In 2023 hebben we Yoobi flink verbeterd, vaak waren dit kleinere aanpassingen om het gebruiksgemak verder te verhogen. Hierbij hebben we veel gekeken naar wensen van onze gebruikers. De komende maanden richten wij ons op een aantal grote projecten om onze software nóg intuïtiever en completer te maken. Zo introduceren we het Kanbanbord voor CRM Verkopen, ontwikkelen we een nieuwe module voor Dienstenplanning en werken we aan diverse nieuwe koppelingen. In dit blog vertellen we je er meer over.
We horen graag van je
Automatiseer je processen en houd je projectadministratie up-to-date. Alles bij elkaar op één plek, toegankelijk voor medewerkers.