Onkostenregistratie met Yoobi

Slim online onkostenbeheer

Onkostendeclaraties in een handomdraai maken en verwerken gebeurt in Yoobi. Onkosten komen, indien wenselijk, terecht op de facturen voor opdrachtgevers. Die gegevens moeten kloppen en daarom wil je een oplossing waarin alles altijd up-to-date is en bij elkaar staat. Onkosten declareren waar je tijd mee bespaart dankzij de gebruiksvriendelijke software.

  • Totaaloplossing voor bedrijven: van soepele urenregistratie tot facturatie
  • Modulaire software voor administratie en processen
  • Je kiest en betaalt alleen voor wat je echt nodig hebt
Voeg snel en eenvoudig declaraties toe. Met een paar klikken dien je een declaratie in via Yoobi.
Nummers vertellen verhalen om te delen
2000
Lancering Yoobi
800+
Actieve klanten
17.500+
Actieve gebruikers
20+
Collega's
Keur onkosten snel goed of wijs ze af. Alle openstaande declaraties overzichtelijk in 1 dashboard.

Onkostenbeheer goed geregeld

Het beheer van onkosten van medewerkers was nog nooit zo makkelijk. Onkosten zijn bijvoorbeeld parkeerkosten, kantoorbenodigdheden of andere uitgaven. Alle bonnen en declaraties zijn toegankelijk vanuit 1 centraal punt.  Je kiest zelf of je gemaakte onkosten doorbelast bij projecten.

Snel goedkeuren

Ingediende onkostendeclaraties keur je goed met 1 simpele klik. Bespaar tijd en verhoog de efficiëntie van het onkostenproces door een overzichtelijk en compleet overzicht van alle declaraties.

Handige app

Medewerkers dienen onkosten snel en eenvoudig in via de app. De btw wordt automatisch berekend en een foto van de bon voeg je eenvoudig bij. In de declaratie geef je aan bij welk project de onkosten horen.

functionaliteiten

Onkostenbeheer zoals jij dat wilt

Medewerkers ontvangen een vergoeding ter compensatie voor eerder gemaakte kosten die bij hun functie passen. Ze ontvangen de vergoeding nadat een onkostendeclaratie is ingediend. Je controleert de aanvraag, keurt goed en zet deze door naar de salarisadministratie. Met Yoobi zorg je voor een gestroomlijnd proces zonder fouten. Andere voordelen van onkostenregistratie met Yoobi zijn:

Onkosten indienen

Onkosten indienen via 'Mijn Yoobi' wijst zich vanzelf en is appeltje-eitje voor je medewerkers: vul de gemaakte onkosten in, upload de bon en voeg eventueel een opmerking toe. Vervolgens dien je de gemaakte onkosten in via de desktop of onkosten app voor een snelle afhandeling van je declaraties.

Registreer onkosten op projecten

Registreer onkosten en voeg deze meteen toe aan projecten via de timesheet. Doorbelasting aan opdrachtgevers gaat snel en makkelijk omdat alles automatisch bij elkaar op één plek staat. Of laat Yoobi de onkosten toevoegen aan je salarissoftware, zoals Nmbrs, en zorg dat medewerkers hun vergoeding ontvangen.

Gebruik de onkosten app

Dien eenvoudig een declaratie in via de onkosten app. Selecteer een foto vanuit de galerij op je smartphone of maak een foto van een bon. Voeg deze eenvoudig toe aan je declaratie. Heb je alle stappen doorlopen, dan wordt de declaratie automatisch doorgestuurd naar de afdelingsmanager(s).

Slimme koppelingen

Yoobi koppelt met veel pakketten op het gebied van boekhoudsoftware en salarissoftware. Maar ook koppelen we met marketing software, service software of recruitment software. Met onze API of Zapier maak je nog veel meer mogelijk op het gebied van koppelen.

Start vandaag

Zo ga je aan de slag met Yoobi

Met Yoobi profiteer je van een veelzijdige, flexibele softwareoplossing met uitgebreide functies, betrouwbare ondersteuning en schaalbaarheid, waardoor jouw bedrijfsbeheer geoptimaliseerd wordt en groei mogelijk wordt.

Waarom kies je voor de onkostenregistratiesoftware van Yoobi?

Omdat onze software modulair is opgebouwd kies je pas voor onkostenregistratie wanneer je het écht nodig hebt. Zo betaal je alleen voor wat je echt gebruikt. Bij Yoobi hebben we meer dan 20 jaar ervaring met het ontwikkelen van software en wij doen dit voor een groot deel aan de hand van wensen van de klant. Zo hebben we begin 2023 onze oplossing voor onkostenregistratie volledig vernieuwd.

Hoe werkt onkostenregistratie in Yoobi?

Onkostenregistratie in Yoobi werk snel en eenvoudig. Medewerkers dienen onkosten in via de desktopapplicatie of via de app. In beide gevallen is het met een paar klikken geregeld. Voeg de bon(nen) toe, bereken de btw, kies de juiste valuta en dien het in. Goedkeuren gaat al even eenvoudig. Je ziet in het systeem direct staan wanneer er nog onkostenregistraties staan om goed te keuren.

Wat zijn de voordelen van software voor onkostenregistratie?

Door gebruik te maken van software voor onkostenregistratie zorg je voor 1 uniform systeem van onkosten declareren. In plaats van losse bonnetjes, mailtjes en notities beschik je over een overzicht waarin je in 1 oogopslag ziet of er nog onkosten zijn die je moet goedkeuren. Bonnetjes zitten hier direct bij en de btw is al direct berekend. Ook voor medewerkers is het eenvoudig om snel onkosten in te dienen.  

Wat is software voor onkostenregistratie?

Software voor onkostenregistratie is een oplossing die ervoor zorgt dat medewerkers eenvoudig gemaakte onkosten digitaal indienen.

Hoe start ik met Yoobi?

Kies voor een gratis proefaccount of plan een demo in met 1 van onze specialisten. Samen kijken we wat er het beste bij jouw bedrijf past. Je krijgt 2 weken de tijd om onze software kosteloos te testen. Uiteraard staan we voor je klaar wanneer je vragen hebt.

In ons e-book over onkostenregistratie ontdek je precies hoe het werkt. Regel je onkosten snel en overzichtelijk met de software van Yoobi.
e-book

Meer informatie over onkostenregistratie met ons e-book

Ontdek alles wat je moet weten over onkostenregistratie met ons informatieve e-book. Ontdek hoe jij onkostenregistratie vereenvoudigt voor je medewerkers en voor jezelf.

klantcases

Wat gebruikers over Yoobi zeggen

Wij ontwikkelen onze software door naar de wensen van onze gebruikers te luisteren. Een aantal van onze klanten vertellen waarom Yoobi voor hun bedrijf de perfecte oplossing is en hoe Yoobi door de jaren heen meegroeit.

Start vandaag
Til jouw bedrijf naar een hoger niveau

Een stabiel en schaalbaar platform voor urenregistratie, projectmanagement, facturatie, CRM, verlofregistratie en onkostenregistratie. Met een persoonlijk proefaccount ontdek je zelf hoe intuitief onze software is. Plan direct een vrijblijvende demo.

Plan een demo

Ontdek Yoobi met een persoonlijke demo. Ontdek onze krachtige functionaliteiten en pas ze toe op jouw bedrijfsbehoeften.

Bedankt! Je bent toegevoegd aan de lijst.
Er ging iets verkeerd. Probeer het opnieuw alsjeblieft.

Bekijk de prijzen

Vergelijk functies en tarieven om met vertrouwen te starten. Bekijk nu de prijzen en optimaliseer je bedrijfsbeheer.

800+ bedrijven gingen je voor