Premium support

Yoobi is de afgelopen jaren sterk gegroeid in functionaliteit. Voor ondersteuning bij het dagelijkse gebruik van Yoobi zijn er diverse opties. U kunt kiezen welke dienstverlening het beste bij uw organisatie past.


Standaard support

  • gratis handleiding + toegang tot de veel gestelde vragen (FAQ) op www.yoobi.nl
  • indienen van een online supportmelding
  • reactietijd binnen 3 werkdagen

Premium support

  • gratis handleiding + toegang tot de veel gestelde vragen (FAQ) op www.yoobi.nl
  • indienen van een online supportmelding of via telefonisch contact
  • prioriteit: reactietijd meestal binnen 1 werkdag
  • altijd telefonische terugkoppeling over de status
  • ondersteuning in het begeleiden en uitvoeren van taken in Yoobi zoals:
    • importeren van data
    • herinrichten van Yoobi
    • uitvoeren van bulktaken (in één keer rechten wijzigen of activiteiten toevoegen)
    • corrigeren van ongewenste gebeurtenissen zoals het ongedaan maken van een definitieve factuur, verwijderen verlofaanvragen etc.

Tarief Premium Support bij Yoobi basic € 250,- per jaar; voor Yoobi Corporate € 400,- per jaar.

Consultancy op locatie
Het meeste profijt heeft u van ondersteuning op locatie, waarbij u alle aandacht krijgt van een ervaren consultant. Dit blijkt in praktijk de snelste manier om Yoobi onder de knie te krijgen of om Yoobi in te richten op een manier die het beste bij uw organisatie past. Onderwerpen die behandeld kunnen worden zijn bijvoorbeeld:

  • inrichting en instructie m.b.t. de verlofmodule, factuurmodule of het factuurproces
  • klassikale training m.b.t. urenregistratie, kilometerregistratie, verlof
  • Yoobi configureren om relevante management- en stuurinformatie te verkrijgen-
  • inrichten koppeling met andere pakketten zoals Unit4, Twinfield, iMuis, Jira, Tangram RIS.

Het tarief voor consultancy op locatie bedraagt € 100,- per uur exclusief € 75,- reiskosten.