Taken en activiteiten

Voor een CRM gebruiker is Yoobi CRM hét verzamelpunt van taken, verkopen, verlof- en urenregistratie en activiteiten. Het 'taken' scherm toont alle taken en activiteiten in volgorde van prioriteit en datum-tijd waarop taken moeten worden opgevolgd of afgehandeld. De weergave pas je volgens eigen wensen aan, door te sorteren of kolommen te verplaatsen.

Plan een taak of registreer een activiteit

Vanuit het overzicht selecteer je een taak om hem te bewerken, het is niet nodig om de taak te openen. Yoobi heeft handige opties om taken te plannen, te delegeren of uit te stellen.
 

Het taken overzicht

Notificatiemoment toevoegen

Als je een nieuwe taak aanmaakt heb je de optie een notificatie in te stellen. Selecteer op welk moment je een notificatie wil ontvangen en Yoobi stuurt een bericht naar een of meerdere ontvangers.

Tip: via Beheer > Instellingen > Notificaties stel je in dat er standaard bij iedere verlopen taak een notificatie gestuurd wordt.

Taken en activiteiten opnemen in je agenda

Verstuur direct een agenda-item bij het plannen van een nieuwe taak (of activiteit) naar je contactpersoon. Zodra je de taak hebt opgeslagen navigeer je direct naar het overzicht van de taak waar het item ‘Agenda-item versturen’ is opengeklapt. Bij het versturen wordt nu een bijlage (invite.ics) meegestuurd. Dit is een bijlage waarmee de contactpersoon de taak/afspraak meteen in zijn eigen agenda kan toevoegen.
 

Een notificatie aanmaken bij een taak


Relatiekaart

Een taak of vervolgactiviteit is bij een relatiekaart makkelijk terug te vinden op het tabblad 'Taken en activiteiten'. Daar staat een overzicht van alle taken van jezelf en andere medewerkers.