Taken en activiteiten

Mijn taken

Voor een CRM gebruiker is Yoobi CRM hét verzamelpunt van taken, verkopen, verlof- en urenregistratie en meer. Het 'Mijn taken' scherm toont alle taken in volgorde van prioriteit en datum-tijd waarop taken moeten worden opgevolgd of afgehandeld

Een vervolgactiviteit of taakverslag invoeren kan vlot door gebruik te maken van de opties in zwarte balk bovenin.

Met handige opties om een of meerdere taken door te schuiven wordt de gebruikersvriendelijkheid voor CRM gebruikers versterkt.
Efficiënt een of meerdere taken afronden.

Werkbak

Het 'Mijn taken' scherm is de primaire werkbak van accountmanagers en medewerkers van de verkoopadministratie 

Er zijn handige opties om taken te plannen, te delegeren en al dan niet tijdelijk uit te stellen met een dag / week of maand. Ook het 'gereedmelden' van vervolgactiviteiten en taken is moeiteloos te doen.

Plan een Demo of Start Proef Account
Probeer Nu 41 Dagen!

 

Relatiekaart

Een taak of vervolgactiviteit is bij een relatiekaart makkelijk terug te vinden op het tabblad 'Taken en activiteiten'. Daar kun je alle taken van alle medewerkers inzien. 

Taken en vervolgactiviteiten die gekoppeld zijn aan verkopen zijn duidelijk te onderscheiden in de lijst met taken en activiteiten. 

Relatie taken en activiteiten in beeld.