Account aanvragen

Wij laten u graag zien wat Yoobi voor uw organisatie kan betekenen. Wij nemen eerst contact met u op om uw specifieke wensen in kaart te brengen om uw omgeving op uw wensen af te stemmen. U kunt daarna in uw eigen tempo kennis maken met Yoobi.

Stap 1
 
 
Accountgegevens
Accountgegevens invullen.
Stap 2
 
 
Inrichten
Wij nemen contact met u op om uw omgeving in te richten.
Stap 3
 
 
Aan de slag!
Uw ontvangt de inloggegevens van uw account en onze offerte per e-mail. U kunt direct aan de slag.
Stap 4
 
 
Uw reactie
Wij nemen contact met u op om uw bevindingen te bespreken en gegevens uit te wisselen.
Geef op met hoeveel gebruikers u de uren- & verlofregistratie wilt gebruiken.
Geef op met hoeveel CRM gebruikers u de CRM module wilt gebruiken.
Beschrijft u welke functionaliteit voor u het meest belangrijk is. Wij houden hier indien mogelijk rekening mee met de inrichting van uw demonstratie omgeving.